Sabra schreef:
Ik weet niet wat voor auto je hebt, maar als je het kinderslot hebt geactiveerd is het niet mogelijk de deur te openen als die dicht is. Enkel het knopje indrukken betekent niet dat de deur op het kinderslot staat.
Bij onze auto wel.

Moderator: Moderafo's
Sabra schreef:
Ik weet niet wat voor auto je hebt, maar als je het kinderslot hebt geactiveerd is het niet mogelijk de deur te openen als die dicht is. Enkel het knopje indrukken betekent niet dat de deur op het kinderslot staat.
Sabra schreef:Ik weet niet wat voor auto je hebt, maar als je het kinderslot hebt geactiveerd is het niet mogelijk de deur te openen als die dicht is. Enkel het knopje indrukken betekent niet dat de deur op het kinderslot staat.
MaHa schreef:Wij lezen uit het dagboek van Getrude de Regt. - Elke dag nieuw. Kort maar krachtig en geeft gespreksstof a.d.h.v. de vragen eronder....
blompje schreef:@de mensen die Van Dam lezen: hoe leggen jullie dat dan uit aan je kind? Dat ze voortdurend aandringen om maar om een nieuw hartje te blijven vragen? Het is nooit een bezit voor een kind, en ook nooit dankbaarheid om te weten dat jij Zijn geliefde kind mag zijn... Een kind gelooft juist nog zo mooi als een kind, dat mogen wij toch niet de kop indrukken met allerlei opmerkingen in de trant van: bid er maar veel om? Ik vraag me echt af hoe hier dan mee om wordt gegaan dus ik hoop dat iemand reageert...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten