Ach, beterschap voor nina, wat ellendig dat overgeven

Ik koop eigenlijk altijd schoenen in de uitverkoop van seizoen ervoor. Alleen dit keer vergeten, en nu zijn er amper 'winter'schoenen meer in de uitverkoop. Dus binnenkort maar eens naar de outlet van Bovendeert daar kan ik meestal wel slagen, al hadden ze pas voor Frederiek niks, maar er komt steeds weer wat binnen.
Hier gaat alle kleding weer door naar de volgende. Dat vind ik altijd zo mooi, ik krijg voor Jurian regelmatig kleding van schoonzus1 (al wordt dat veel minder nu, kleding dragen ze nu meer op) voor Frederiek elk seizoen een enorme tas vol van schoonzus2 (zij heeft al die kleren voor haar dochter ook weer gekregen, dus 3e hands), en van mijn zus kreeg ik tassen vol voor Jorrik. Dat laatste is ook 3e hands, zij krijgt het van een buurvrouw die bijna alleen maar merkkleding koopt. En mijn kinderen lopen er dan in, tot ze het niet meer passen. Jurians kleding is tegenwoordig echt op na een seizoen, dus die gooi ik weg. Die van Frederiek gaat weer terug naar schoonzusje2 omdat zij een tweede meisje krijgen binnenkort en de kleertjes van Jorrik gaan naar een kennis die onverwacht alleenstaande moeder wordt van een jongetje. Zo helpen we elkaar, en wordt kleding niet zomaar weggemikt.
voor Jurian koop ik wel veel zelf, en voor Frederiek ook wel wat, omdat de tas met kleding vaak pas komt als de lente/zomer al gestart is, en ik niet alles uit die tas leuk vindt voor psz en straks voor school.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...