oekaboeka schreef:Je dwaalt af van het echte onderwerp ik zei toch, dat dat even tussendoor was over dat Hitler gebeuren ik zeg niet dat dat perse de gangbare theorie is van de huidige evolutie theorie, en wat betreft dat sterkste dat leg jij mij in de mond of haal je verkeerd uit de door mijn bedoelde context ik bedoel hetzelfde als wat jij bedoelt , een dier wat in een bepaalde omgeving beter overleeft dan een ander dier is in mijn ogen sterker(beter aangepast) om in dat gebied(omgeving) te kunnen leven.
Ik dwaal af omdat ik duidelijk wil maken dat in een volwassen discussie verwijzingen naar Hitler geen plaats hebben. Ook al is het een "even tussendoortje", je zegt het wel en het klopt niet.
Hitler maakte onderscheid tussen Ariers en de Untermensch, zo'n soort onderscheidt komt in de evolutietheorie op geen enkele manier terug. Dus die link moet je gewoon niet leggen, ook niet als tussendoortje.
oekaboeka schreef:Kijk dit is gewoon wijs doen ,je weet best wat ik bedoel, zie hierboven
Dat is niet wijs doen, dat is bij de feiten blijven (zou je eens moeten proberen!). Onderscheid kunnen maken tussen een gebied en een omgeving is belangrijk als je de evolutietheorie wilt begrijpen. Niet dat je dat oprecht wilt volgens mij....
oekaboeka schreef:dat is geen wetenschappelijk bewijs voor evolutie.
Wat zou volgens jou bewijs voor evolutie zijn?
oekaboeka schreef:Zeg maar wat er is gebeurd dan op die foto waardoor evolutie bewezen is.
Vinnen die steeds meer gaan lijken op poten? Een overgangsvorm die terugkomt in fossielen in bepaalde geologisch lagen maar ook nog steeds bij levende soorten. Of de Mudskipper, een vis die kan lopen op het land en kan ademen door zijn huid;

Of de Tiktaalik, een uitgestorven soort waarvan evolutionair biologen dacht dat die moest bestaan. Aangezien er in een bepaald gebied en tijdvak een missing link was tussen zee- en landdieren. Ze gaan graven in dat gebied en de van te voren bepaalde geologische laag. En wat blijkt? Ze vinden PRECIES wat de evolutietheorie heeft voorspeld...dat is volgens mij toch best een goede argument voor deze theorie, of was puur toeval?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tiktaalik
Tiktaalik is een uitgestorven chordadier dat behoort tot de klasse kwastvinnigen (Sarcopterygii). Het geslacht wordt door wetenschappers gezien als zogenaamde missing link tussen de vissen en de gewervelde landdieren. Tiktaalik is monotypisch. De enige soort is Tiktaalik roseae.