Trouwens nog even 1 ding op die site http://www.scheppingsleer.org/y-chromosomen-shock/
za hebben wel een bronvermelding erbij iets met nature , zou dat dan niet waar zijn?
Moderator: Moderafo's
oekaboeka schreef:Ik ben nog niet overtuigd dat ze zouden liegen is slechts een aanname op dit moment.
oekaboeka schreef:Ik had hier overheen gelezen , maar als ik die link bekijk van nature , kan ik niet vinden waar ze zouden hebben gelogen lijkt aardig overeen te komen
‘The relationship between the human and chimp Y chromosomes has been blown to pieces.’—David Page, Whitehead Institute for Biomedical Research, Cambridge, Massachusetts, USA
'de verwantschap tussen het menselijk en chimpansee Y-chromosoom is stuk'
oorspronkelijke tekst uit Nature schreef:"If you're marching along the human chromosome 21, you might as well be marching along the chimp chromosome 21. It's like an unbroken piece of glass," says Page. "But the relationship between the human and chimp Y chromosomes has been blown to pieces."
oekaboeka schreef:Oke , ja ik wil je wel geloven hoor , ik heb ook niet gezegd dat die lui de waarheid spraken maar dan nog die site kwam ik toevallig tegen en is zeker niet de hoofdbron waar ik mijn geloof op baseer net zoals er evolutie leugens zijn zal er ook heus wel gelogen worden binnen het creationisme ,dat is alleen wel in strijd met wat ze verdedigen maar goed dat is voor hun rekening.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten