Ik wil een ieder heel veel zegen toewensen in het komende jaar.
Als je erfgenaam mag zijn van de Heiligheid van Jezus Christus ben je gezegend met alle zegeningen uit de Hemel maar toch wil God ook dat we de ontvangen zegen uitdelen opdat we opmerkzaam mogen worden en mogen opzien naar onze Heiland.
Wat zal het komende jaar brengen, wat is ons verlangen en onze plannen. Veelal hebben we wat te wensen, geen verdriet of moeite wat we het afgelopen jaar hebben gehad, dat we daar voor bewaard mogen worden, ziektes ,onze Carrière, God wil er om gevraagd zijn en wil dat we Hem daarvoor raadplegen omdat Hij zo graag Zijn Vaderhart wilt tonen en de relatie wil versterken. Dat is Gods grootste prioriteit, een optimale relatie met Zijn kinderen zoals Hij het bedoeld heeft, waarvoor Hij zijn Zoon voor gegeven heeft. Als we Gods nabijheid en vertrouwen zoeken zal Hij laten zien wat Hij voor je wilt doen, dan kan het ons wel eens tegenvallen maar dan mogen we tevens zien en weten door Zijn Liefde en Trouw dat Hij een plan met ons heeft en dat zal volvoeren en het Hem nooit uit de Hand zal lopen, dan is Hij voor ons, wie zal dan tegen ons zijn?
Mijn prioriteit en mijn verlangen voor het nieuwe jaar is de komst van mijn Heiland op de wolken opdat ik bij Hem mag komen om hem te Loven en te Prijzen, een eeuwigheid lang.
Nogmaals veel zegen en dat we mogen groeien in de kennis en de genade van onze Heere Jezus Christus onze Heiland.