Nee, zei ik dat?mohamed schreef:Dus dood willen is een heilige begeerte?
Moderator: Moderafo's
Nee, zei ik dat?mohamed schreef:Dus dood willen is een heilige begeerte?
Jvslooten schreef:Dat is een heilige begeerte hoor spreeuw. Paulus kon er ook zo naar uitzien, getuige zijn (eerste?) Korinthebrief. Maar het is wel een begeerte die pas na dit leven vervuld wordt. Dan zullen wij zien van aangezicht tot aangezicht.
mohamed schreef:Jezus zei dat wie hem gezien had de vader had gezien (Joh 14,9) en waar staat dat de doden naar de hemel gaan?
Anoniem_89 schreef:Bedoel je met doden de ongelovigen?
Of vraag je je af of gelovigen ook naar de hemel gaan, en ik dat moet onderbouwen?
mohamed schreef:Dus dood willen is een heilige begeerte?
Jvslooten schreef:Nee, zei ik dat?
mohamed schreef:Volgens jou bedoelde Paulus dat we na onze dood van aangezicht tot aangezicht zullen zien maar Prediker leert heel wat anders. Of kies je gewoon welke tekst je leuker vindt en die is dan waar?![]()
Misschien kan je dan Prediker maar beter uit je Bijbel rukken, want de doden weten niets is niet te verenigen met jouw leerstelling die je Paulus in de mond legt. Als de beste leerschool volgens jou het kerkhof is, wat moeten we dan met boeken op aarde?
mohamed schreef:Ja ik bedoel waar staat dat de gelovigen naar de hemel gaan? Jezus zei immers duidelijk dat niemand is opgevaren naar de hemel (Joh 3,13) en mensen gingen toen ook dood.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten