22 mei verkiezingen voor "Europa"

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rotterdam
Generaal
Generaal

Re: 22 mei verkiezingen voor "Europa"

Berichtdoor rotterdam » 23 mei 2014 09:16

mealybug schreef:Inderdaad ja, goed opgemerkt, wat is belangrijker, je baantje of je leven zelf!?

Jij schreef:
''Het is te merken dat jij daar niet werkt. Pakweg 100 banen op de tocht ,

Interieurbouwer Maars uit Harderwijk is al slachtoffer geworden van de handelssancties van Saudi-Arabië tegen Nederland. Het bedrijf loopt daardoor mogelijk 15 miljoen tot 20 miljoen euro mis.
Het project zou Maars 3 jaar werk opleveren.

een heel erg domme reactie''

Als ik niet zou mogen getuigen dat Jezus God's Zoon is, omdat ik dan mijn baantje kwijt ben, is het einde zoek, lijkt me.

Verkeerde voorstelling van zaken.
Deze hele heisa is niet het gevolg van het feit dat Geert Wilders wilde getuigen dat Jezus God's Zoon is.
Hij heeft de vlag van dat land misbruikt met de tekst "De islam is een leugen, Mohammed een crimineel, de Koran is vergif".
Normaal staat daar de tekst "Er is geen andere god dan God; Mohammed is de boodschapper van God".

Dit is onnodig kwetsend voor een ander land.
Hoe zouden wij reageren op de tekst "het christendom is een leugen, Jezus een crimineel en de Bijbel is vergif" ?

Deze heilloze weg brengt alleen maar ellende.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 mei 2014 09:25

Precies. Zelfs als Wilders gelijk heeft maakt dat de manier van communiceren nog niet goed. Sterker nog, het werkt alleen maar averechts.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 23 mei 2014 09:29

Marnix schreef:Precies. Zelfs als Wilders gelijk heeft maakt dat de manier van communiceren nog niet goed. Sterker nog, het werkt alleen maar averechts.

PVV aanhangers kwamen gisterenavond gekleed in 'Wilders Akbar' voetbalshirts, een provocatieve actie op basis van de islamitische uitroep 'Allahu Akbar' (God is groot).

Lekker volk die PVV aanhang ](*,)

Faramir

Berichtdoor Faramir » 23 mei 2014 09:49

rotterdam schreef:Verkeerde voorstelling van zaken.
Deze hele heisa is niet het gevolg van het feit dat Geert Wilders wilde getuigen dat Jezus God's Zoon is.
Hij heeft de vlag van dat land misbruikt met de tekst "De islam is een leugen, Mohammed een crimineel, de Koran is vergif".
Normaal staat daar de tekst "Er is geen andere god dan God; Mohammed is de boodschapper van God".

Het aanpassen van een vlag getuigd zeker niet van respect. Nu weten we ook dat we dat van Wilders niet kunnen verwachten. Maar goed, niet zelden gaat een westerse vlag in vlammen op in dat soort landen ook dat is niet echt respectvol omgaan met de vlag van een ander land.
Hoe zouden wij reageren op de tekst "het christendom is een leugen, Jezus een crimineel en de Bijbel is vergif" ?

Schouderophalend. Vrijheid van meningsuiting enzo.
Deze heilloze weg brengt alleen maar ellende.

Het zijn twee culturen die botsen. Is altijd geweest en zal altijd zo zijn.

De actie van Wilders is laag bij de grond, zonder meer. Maar hij mag het wel doen in dit vrije land. En die vrijheid wil ik niet opgeven voor wat handelsbetrekkingen met een staat die toch echt wel de mensenrechten compleet aan zijn laars lapt. Wat mij betreft hadden wij het initiatief genomen en dit land geboycot.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 23 mei 2014 09:52

Ik heb gestemd op de sp, maar heb me er weinig in verdiept sinds ik mijn geloof in de democratie verloren ben.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 23 mei 2014 10:00

rotterdam schreef:Normaal staat daar de tekst "Er is geen andere god dan God; Mohammed is de boodschapper van God".

De God die ik ken had een vriend die Abraham heette en die Abraham was vol van geloof en vertrouwen en zelfs bereid zijn zoon Izak te offeren in gehoorzaamheid.
Daar heeft Mohammed maar Ismael van gemaakt.
Daar gaat de waarheid al de mist in, natuurlijk.
Maar goed, aangezien het reformatorisch godsbeeld '' verdacht veel op allah lijkt'',
http://www.refdag.nl/special/blik-op-de-biblebelt/ mag de waarheid zeker niet meer gezegd worden?
Zou het daarmee te maken hebben?

En sinds wanneer ben jij bezorgd over de kwetsbaarheid van Saoudi Arabie :lol: :lol: :lol
Je had het over 100 banen op de tocht en eurootjes, toch?

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 23 mei 2014 10:17

mealybug schreef:Maar goed, aangezien het reformatorisch godsbeeld '' verdacht veel op allah lijkt'',
http://www.refdag.nl/special/blik-op-de-biblebelt/ mag de waarheid zeker niet meer gezegd worden?
Zou het daarmee te maken hebben?

Jij bent weggegaan uit Nederland met een wrok tegen ons land, met een wrok tegen alles wat reformatorisch is. Zou het daarmee te maken hebben ?

En sinds wanneer ben jij bezorgd over de kwetsbaarheid van Saoudi Arabie :lol: :lol: :lol
Je had het over 100 banen op de tocht en eurootjes, toch?

Ik ben niet bezorgd over de kwetsbaarheid van Saoedi Arabië, "k ben wel een voorstander van beschaafd gedrag.

Die eurootjes hebben we nodig o.a. om de vele hulpfondsen die Nederland ter beschikking stelt aan Zuid Afrika te kunnen bekostigen.

Trouwens je praat wel erg makkelijk over andermans baan

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 23 mei 2014 10:20

rotterdam schreef:Jij bent weggegaan uit Nederland met een wrok tegen ons land, met een wrok tegen alles wat reformatorisch is. Zou het daarmee te maken hebben ?[/color]

Ga je ook nog inhoudelijk reageren?

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 23 mei 2014 10:25

We kunnen beter met z'n allen in ons verenigd Europa onze ogen sluiten voor wat de aanhangers van Mohammed allemaal uitvreten met mensen die hun geloof in Christus Jezus weigeren te verloochenen , en kritiek leveren op mensen die daar tegenin gaan nietwaar?

Onze handelsbetrekkingen met dit soort boeven is immers belangrijker.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 23 mei 2014 10:31

mealybug schreef:Ga je ook nog inhoudelijk reageren?

Nee hoor meer komt er niet, ga jij maar lekker onder jouw doringboom zitten en droom maar verder.

O ja, dat vergat ik nog, geweldig resultaat gisteren voor de anti islam en anti Europa partijen. :mrgreen:

Anoniem_89

Berichtdoor Anoniem_89 » 24 mei 2014 19:44

Faramir schreef:Zelfs Geenstijl heeft slechts 15% van de kiesgerechtigden die de gang naar de stembus hebben gemaakt kunnen achterhalen (1287 stembureau's). We zullen dus gewoon tot zondag moeten wachten alvorens we de daadwerkelijke uitslag hebben.

Het is meer een provocatie richting de EUSSR..

Zelf artikel 50 gestemd en m'n vrouw op de pvv..TERWIJL IK ALLOCHTOON BEN, HELP HELP.

Ach ze heeft wel ergens een punt.
Geen enkele partij hoor je, behalve Wilders die zich tenminste duidelijk laat horen.
Het lijken net een stel schapen daar in de politiek. Je hoort ze alleen maak bléren maar hun mond doen ze niet echt open..
CU, SGP, en Jezus Leeft gaan toch nooit winnen..
Van het cda kun je de C weglaten
PVDA; partij v/d dieven
VVD666: een lachertje...
Beestenpartij... wat valt hierover te zeggen.. :lol:
SP had ik wel wat mee maar ik hoor ze nooooit meer....

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 24 mei 2014 22:55

Tot de volgende keer dan maar weer, of niet natuurlijk, :mrgreen:

http://www.refdag.nl/nieuws/politiek/pl ... g_1_829520

JLIN
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor JLIN » 25 mei 2014 14:12

Heb zeker gestemd , wat is niet precies aan de orde. Mensen die niet gaan stemmen vindt ik fout. In Belgie heeft men stemplicht, dat zou in Nederland ook ingevoerd moeten worden.
Carpe Diem

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 25 mei 2014 15:00

JLIN schreef:stemplicht - dat zou in Nederland ook ingevoerd moeten worden.

Sterk plan en wat ga je doen met de mensen die ondanks "de stemplicht" toch niet komen ?

JLIN
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor JLIN » 25 mei 2014 15:19

Een boete geven
Carpe Diem

Terug naar “Archief”