Opwekking 2014

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Anoniem_89

Re: Opwekking 2014

Berichtdoor Anoniem_89 » 21 mei 2014 20:41

André-J30 schreef:Een tijd en attribuut afspreken om elkaar bij dat kruis te ontmoeten?

Iemand die ook wilt?

Teus
Majoor
Majoor

Berichtdoor Teus » 21 mei 2014 21:46

naamloos schreef:Straks, als we bij de Heer zijn, is het nog veel massaler :lol: Een eeuwige Opwekking, ben zo benieuwd hoe dat er uit zal zien.
Ik ben er van overtuigd dat muziek een grote rol zal spelen :D :D :D lofprijs en aanbidding, een happening tot eer van God :!:

Ik geloof het ook, Bach b.v. zal de meest mogelijke talenten krijgen om te spelen, ongelooflijk.
We kunnen het ons niet voorstellen, het is niet te bevatten wat God ons voorbereid heeft en, het houd nooit meer op, ik zie er halsreikend naar uit.
„Doch een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is.” 1 Kor.2:14a

Boaz
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Boaz » 22 mei 2014 09:06

Ik was niet van plan om te gaan, maar één van mijn jongens is van plan er naar toe te gaan met een grote groep jeugd van onze gemeente.
Ik zal hem halen en brengen, en zal dus waarschijnlijk ook nog wel even blijven.

Van mijn gemeente gaan er zoveel, dat ze zelfs een eigen veld hebben waar ze knus met elkaar kamperen.

Terug naar “Archief”