Is ook niet fout denk ik... alles heeft zijn plaats. Ik bedoel lees psalm 150... dat zegt ook niet veel meer als de meeste (happy) gospel liedjes...Mariamagdalena schreef:Als gospelzangeres wil ik dit zeggen: alle liedjes die wij zingen zijn ter ere van God en alles gaat over Jezus. Wij maken mensen blij met onze muziek. The Lovin' Brothers, Jim en Jesse en de Monroebrothers, waar wij covers van spelen, waren hele gelovige mensen. De andere artisten waar wij covers van spelen ook. Wij spelen nummers uit de jaren1920 t/m 1958, en ook veel oude mensen vinden het hartstikke mooi en worden er vrolijk van. We doen zang en gitaar. Maken mensen blij. Ontroeren mensen. Ik snap niet wat daar fout aan is
Het punt is meer dat als je je altijd maar beperkt tot blij roepen dat God groot is je aan een ander deel van het Woord voorbij lijkt te gaan. Als alle gospelbands alleen psalm 150 achtige nummers zouden schrijven zou dat volgens mij geen goede zaak zijn. Gelukkig zijn er veel bands die met veel diepgang de ellende van de mens beschrijven en andere die weer prachtig de blijdschap in de Heer kunnen verwoorden. Iedereen zo zijn eigen gave...