Volgende maand is het zover: het Wereldkampioenschap Voetbal 2014, gehouden in Brazilië.
Volgen jullie het WK? Wat is jullie mening hierover?
Moderator: Moderafo's
interesseert me geen lor.Spreeuw schreef:Volgende maand is het zover: het Wereldkampioenschap Voetbal 2014, gehouden in Brazilië.
mealybug schreef: interesseert me geen lor.
Spreeuw schreef:Volgende maand is het zover: het Wereldkampioenschap Voetbal 2014, gehouden in Brazilië.
Rozijn schreef:Ik zie er nu al weer tegenop dat Radio 1 verandert in Radio Voetbal.
Gelukkig heb ik pas 30 CD's van C.P.E. Bach gekregen, dus heb ik wat anders te luisteren in de auto.
Hoe eerder voorbij, hoe beter.
Ik sluit me volledig aan bij wat ds. Kempeneers vier jaar geleden schreef!
Spreeuw schreef:Volgende maand is het zover: het Wereldkampioenschap Voetbal 2014, gehouden in Brazilië.
StillAwake schreef:
en een reactie als die van Kempeneers gaat bij mij in de bak satire...
Tim schreef:Als Duits-Nederlander moet ik twee teams volgen... In het ergste geval zijn dat veertien wedstrijdenAls Nederland zijn groep wint moeten ze in de tweede ronde op zondag om 18 uur spelen. Ik denk niet dat dat het geval zal zijn, maar ik zou gewoon naar de kerk gaan. Duitsland heeft (behalve misschien de finale) geen zondagwedstrijd, dus ik verwacht geen verplaatsing van kerkdiensten...
StillAwake schreef: en een reactie als die van Kempeneers gaat bij mij in de bak satire...
schelpje3 schreef:Ik vind dit een grove belediging.
StillAwake schreef:Als iemand verklaart te bidden voor de uitschakeling van Nederland omdat het voetbal hemzelf stoort kan ik dat niet geheel serieus nemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten