Uitspraak dominee over Els Borst

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

shrew
Sergeant
Sergeant

Uitspraak dominee over Els Borst

Berichtdoor shrew » 14 mar 2014 16:38

Ik kan niet reageren op het al bestaande onderwerp in het religie forum daarom hier maar een nieuwe aangemaakt.

In het religieforum wordt het Els Borst nog steeds kwalijk genomen dat ze ooit eens heeft gezegd: het is volbracht.

Woorden waarvoor ze excuses voor heeft aangeboden. Woorden die ze terug heeft genomen omdat ze dat verkeerd vond van zichzelf. Ze had mensen gekwetst en wilde dat goed maken.

Dominee en vele christenen met hem hebben geen boodschap aan haar excuses gehad. Die voelen zich liever gekwetst. Vergeven, ook voor christenen is dat toch maar moeilijk.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Uitspraak dominee over Els Borst

Berichtdoor schelpje3 » 14 mar 2014 16:41

shrew schreef:Ik kan niet reageren op het al bestaande onderwerp in het religie forum daarom hier maar een nieuwe aangemaakt.
In het religieforum wordt het Els Borst nog steeds kwalijk genomen dat ze ooit eens heeft gezegd: het is volbracht.
Woorden waarvoor ze excuses voor heeft aangeboden. Woorden die ze terug heeft genomen omdat ze dat verkeerd vond van zichzelf. Ze had mensen gekwetst en wilde dat goed maken.
Dominee en vele christenen met hem hebben geen boodschap aan haar excuses gehad. Die voelen zich liever gekwetst. Vergeven, ook voor christenen is dat toch maar moeilijk.

Dat klopt niet shrew, zie officiële persverklaring die henkie heeft geplaatst!!
Ik citeer: In een daarop volgend interpellatiedebat heeft ze echter openlijk haar excuses daarvoor aangeboden. Dat is aanvaard. Daar is erkentelijkheid voor uitgesproken. Dus daar moeten we nu niet meer op terugkomen", zegt de kerk.

Dus geen dingen beweren die niet waar zijn!
En het slaat m.i. nergens op om 2 topics over dit onderwerp te openen.

Terug naar “Archief”