Ik ben voor. Waar kunnen we ons verzoek indienen?StillAwake schreef:Wellicht moeten we het bij de zomerspelen (dan is het ook niet zo koud) eens voordragen als demonstratiesport...

Moderator: Moderafo's
Ik ben voor. Waar kunnen we ons verzoek indienen?StillAwake schreef:Wellicht moeten we het bij de zomerspelen (dan is het ook niet zo koud) eens voordragen als demonstratiesport...
Jvslooten schreef:Ik ben voor. Waar kunnen we ons verzoek indienen?
Jvslooten schreef:Ik ben voor. Waar kunnen we ons verzoek indienen?
Prima, dan zet ik eronder: Ook namens dhr. N. Wakker. Hoe kom je eigenlijk aan zo'n typisch Urker naam?StillAwake schreef:Bij het IOC denk ik. Als jij het nu aanvraagt mag je mijn naam eronder zetten als medeondertekenaar.
Jvslooten schreef:Prima, dan zet ik eronder: Ook namens dhr. N. Wakker. Hoe kom je eigenlijk aan zo'n typisch Urker naam?
Volledig mee eens, was er van te voren best een beetje huiverig voor. Ook fijn dat het weer voorbij isFaramir schreef:Ik ben ook blij dat het allemaal op rolletjes liep en er geen aanslagen geweest zijn.
Marnix schreef:Ik heb ook genoten van een heel scala aan sporten waarvan je van sommigen doorgaans weinig hoort. Van Biathlon, trucs doen op een snowboard, van kunstschaatsen tot skispringen en van curling tot shorttrack. Het was leuk
Twintig jaar geleden deden we curling eens met een personeelsfeestje. Kan je dit nog wel doen ergens? Ik hoor er eigenlijk nooit iemand over. Het is een verdraaid moeilijk spelletje.StillAwake schreef:Vooral curling intrigeert me enorm.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten