Anders blijft het blubber

Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Net het diner voor 1e kerstdag besproken.
Dat gaat wel goed komen.
2e kerstdag mag ik een taart maken.
mohamed schreef:Vanavond patat met twee frikandellen gehad die nog half bevroren bleken toen ik al aan begonnen was. Een bietje jammer!
mohamed schreef:Vanavond patat met twee frikandellen gehad die nog half bevroren bleken toen ik al aan begonnen was. Een bietje jammer!
Boerin schreef:Bleh, die heb je toch zo niet opgegeten?
Ik heb vandaag een lekker broodje mozzarella met tomaten en kruidenboter laten maken op het station.
mohamed schreef:
Toen ik merkte dat het puntje van de eerste frikandel nog koud was ben ik aan de tweede begonnen die ik eveneens heb laten staan toen ik vorst gewaar werd. Dus nee, ik heb ze niet opgegeten, slechts voor drie kwart.
Evelien schreef:Een perentaart, helaas mislukt. Maar dat kwam omdat ik het recept veranderd had, dat ging niet helemaal goed en ik had een te kleine bakvorm gebruikt.
Maar we bakken er gezellig (verder) op los.
mohamed schreef:
Toen ik merkte dat het puntje van de eerste frikandel nog koud was ben ik aan de tweede begonnen die ik eveneens heb laten staan toen ik vorst gewaar werd. Dus nee, ik heb ze niet opgegeten, slechts voor drie kwart.
schelpje3 schreef:Had je dat in een friettent gekocht of was je vergeten de kookwekker te zetten?
Paulien schreef:Ah dat is altijd jammer. Overkomt iedereen wel eens! Was het echt mislukt dat je het weg moest doen of kon je het gasten niet voorzetten, maar wel zelf ervan smullen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten