Moderator: Moderafo's
Laurina schreef:Maar zijn alle thuislezers Pauwianen dan?
Er zullen ook nog wel andere zijn, dat weet ik niet. Ik weet dat een grote groep thuislezers Pauwianen zijn.
Laurina schreef:Maar zijn alle thuislezers Pauwianen dan?
Er zullen ook nog wel andere zijn, dat weet ik niet. Ik weet dat een grote groep thuislezers Pauwianen zijn.
wina schreef:Laurina schreef:Maar zijn alle thuislezers Pauwianen dan?
Ik sta met mijn oren te klapperen ! Dus al die thuislezers, de "Pauwianen"die vinden alles wat in de kerk gepreekt wordt, van een te laag gehalte ? Hier druipt toch de hoogmoed van af ? Ze willen hiermee zeggen dat zij beter zijn.
Maar wat lezen ze dan ? Alleen van Ds Pauwe ? Dan zullen ze ook gauw uitgelezen zijn.
Maar ja, het heeft één voordeel: Je kunt tijdens het lezen een stevige borrel naar binnen werken. Want dat kunnen ze meestal goed.
wina schreef:Ik sta met mijn oren te klapperen ! Dus al die thuislezers, de "Pauwianen"die vinden alles wat in de kerk gepreekt wordt, van een te laag gehalte ? Hier druipt toch de hoogmoed van af ? Ze willen hiermee zeggen dat zij beter zijn.
Maar wat lezen ze dan ? Alleen van Ds Pauwe ? Dan zullen ze ook gauw uitgelezen zijn.
Maar ja, het heeft één voordeel: Je kunt tijdens het lezen een stevige borrel naar binnen werken. Want dat kunnen ze meestal goed.
Marnix schreef:Hehe ik zou het op beide sites wel uithouden... maar juist de diversiteit hier is mooi. We kunnen namelijk allemaal wat van elkaar leren!
Vin schreef:Maar wat lezen ze dan ? Alleen van Ds Pauwe ? Dan zullen ze ook gauw uitgelezen zijn.
Het is een gok, maar ik denk bijbel. Dat doe ik zelf namelijk ook dus waarom zij niet![]()
butterfly schreef:Jack schreef:Best forum-ers,
In veel gemeenten moet je beloven geen TV te nemen als je belijdenis wil doen.
muhaha is dat zo? triest?
Mja ik vind het hypocriet als je tegen tv ben en wel internet heb. Sorry
Doortje schreef:ben ik met je eens muizzzzje, ook al ben ik zelf ook een gergemmer...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten