ineke-kitty schreef:Boerin.
Ja, zo hier en daar komen er mensen tot bekering, ook in Scandinavie.
Maar wat wil je daar nu mee zeggen?
Ik vind het goeie berichten.
Moderator: Moderafo's
ineke-kitty schreef:Boerin.
Ja, zo hier en daar komen er mensen tot bekering, ook in Scandinavie.
Maar wat wil je daar nu mee zeggen?
ineke-kitty schreef:ja, ik neem aan dat er wereldwijd wel " goeie berichten" te melden zijn, maar het gaat hier over een "opwekking" die op komst zou zijn. En dat spreekt de Bijbel pertinent tegen
ineke-kitty schreef:Echter in deze "tijd" zal er in tegendeel een grote AFVAL van het geloof zijn, leert de Bijbel.
Er kan dus geen sprake zijn van een "wereldwijde opwekking".
ineke-kitty schreef:ik weet niet of je de hele discussie hebt gevolgd, maar ik heb het over DEZE bedeling, en niet over de 6e bedeling dus, waar door de prediking van de 144.000 verzegelden uit Israel over de GEHELE wereld, een grote schare tot bekering zal komen
ineke-kitty schreef:Echter in deze "tijd" zal er in tegendeel een grote AFVAL van het geloof zijn, leert de Bijbel. Er kan dus geen sprake zijn van een "wereldwijde opwekking"
Boerin schreef:In Engeland is een man bezig die ik van een forum ken, die gaan de straat op. Hij vroeg naar wat voor kerk hij ze het beste door kon sturen, want hun kerk kon ze niet allemaal opvangen. Er komen er honderden per week binnen.
schelpje3 schreef:Wie is de man op jouw avatar?
Wilsophie schreef:Oeps verwacht maar een preek op de maandag van Schelpje over je avatar, dacht je dat ze niet wist dat het de Goede Herder voorstelt? Laat je niet uit je tent lokken met zulke snicky vragen Boerin.
Boerin schreef:Oh gunst dat mag natuurlijk niet, een beeltenis maken. In Israel mag je van sommigen niet eens foto's maken van iemand, want dan maak je een beeltenis. Mag je ook geen Jesus film kijken?
schelpje3 schreef:Ik stelde je slechts een vraag!
Dat WS deze vraag meteen aangrijpt om een hatelijke sneer te geven, had ik wel verwacht. Daar hebben we er hier meer van.![]()
Inmiddels kennen we het niveau van discussieren, dat zaterdag tot een bedroevend dieptepunt zakte.
Boerin schreef:Oh gelukkig. Ik had 'm gisteren veranderd en toen dacht ik wel ineens: kan dat eigenlijk wel op zo'n forum? Ik wil 'm best aanpassen hoor.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 47 gasten