Mensen die het getal 311 zien.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

doorgeloof
Verkenner
Verkenner

Mensen die het getal 311 zien.

Berichtdoor doorgeloof » 09 okt 2013 12:45

Er schijnt een groep mensen te zijn ( klik en klik ) die vaak het getal 311 zien, en weten vaak niet wat het inhoud, heb van iemand die bijbel studie geeft gehoord dat het mogelijk gaat om een teken van de wederkomst, in de bijbel kun je lezen.

Openbaring 3:11
De Nieuwe Bijbelvertaling
Ik kom spoedig. Houd vast aan wat u hebt, dan zal niemand u de lauwerkrans kunnen afnemen.

Ik heb een tijd het getal ook vaak gezien en zag vlak daarna een vrachtwagen met A ware( in nederlands eerste klas waren), maar het betekend ook bijna hetzelfde als behold. ( Be Aware )

Revelation 3:11
King James Version (KJV)
11 Behold, I come quickly: hold that fast which thou hast, that no man take thy crown.

Zijn er meer die tekenen zien van de wederkomst, mischien dromen, de bijbel schrijft dat er in de laatste dagen jongeren tekenen zien en ouderen dromen , God zal mensen tekenen geven en zo waarschuwen voor de wederkomst.

Jvslooten

Re: Mensen die het getal 311 zien.

Berichtdoor Jvslooten » 09 okt 2013 12:55

Ik zou hier niet al te veel waarde aan hechten.. de versnummers zijn er pas veel en veel later bijgevoegd en maken geen deel uit van de oorspronkelijke tekst. Bovendien is er sprake van een psychologisch iets.. op het moment dat je ergens mee bezig houd ga je je er op focussen en zul je het veel vaker zien dan voorheen.. ieder keer dat je het cijfer 311 ziet dan denk je ´´zie je wel, het klopt echt´´. Alle andere duizenden getallen die je dagelijks ziet gaan echter ongemerkt aan je voorbij.

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 09 okt 2013 12:56

Ik heb het zelf heel erg met 911, 53, 54 en 59, en de laatste tijd ook heel erg met 2013

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 okt 2013 13:06

Haha :D

911 slaat op Genesis 9:11

Deze belofte doe ik jullie: nooit weer zal alles wat leeft door het water van een vloed worden uitgeroeid, nooit weer zal er een zondvloed komen om de aarde te vernietigen.

Er komt voorlopig dus geen grote overstroming.

2013: Exodus 20:13. Pleeg geen moord.

Enz. Zo kunnen we heel creatief zijn. Waarschijnlijk heeft iemand eerst de tekst gelezen, toen het getal 311 onthouden en is dat overal in gaan zien.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 09 okt 2013 13:22

Je zult maar op de Heemraadssingel 311 wonen, dan zie je het heul vaak :roll:

coby
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor coby » 09 okt 2013 13:42

doorgeloof schreef:Zijn er meer die tekenen zien van de wederkomst, mischien dromen, de bijbel schrijft dat er in de laatste dagen jongeren tekenen zien en ouderen dromen , God zal mensen tekenen geven en zo waarschuwen voor de wederkomst.

Ja, gewoon wat er in Matteus 24 en 25 beschreven staat o.a. En ik had een droom dat Jezus snel terugkomt, maar ik geloof niet dat Hij terugkomt voordat men eerst het evangelie heeft gehoord, dat staat namelijk in Matteus.
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 okt 2013 13:52

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen altijd weer wat vinden op basis waarvan ze een tijdstip of een indicatie van wanneer de wederkomst plaats gaat vinden blijven verzinnen. Dat is al eeuwen zo en ze hebben het nog nooit goedgehad :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Bambi

Berichtdoor Bambi » 09 okt 2013 13:58

=

Terug naar “Archief”