Moderator: Moderafo's
UHm sorry hoor, maar je hebt er geen codec voor nodig. Std windows codec's moeten hem kunnen draaien. Het is immers maar een avi bestandje.. daar heeft windows media player standaard al ondersteuning voor.charlie schreef:Evelien schreef:super leuk die filmpjes.kzie niks.
hee Eef, dat is bij mij ook, je moet een of ander div-x bestand ofzo downen, maar ik weet niet precies welke.. (heeft ermee te maken dat het .avi is)kzal het ff uitzoek als ik nog tijd heb, dan hoor je het wel.
DeeKaa schreef:UHm sorry hoor, maar je hebt er geen codec voor nodig. Std windows codec's moeten hem kunnen draaien. Het is immers maar een avi bestandje.. daar heeft windows media player standaard al ondersteuning voor.charlie schreef:Evelien schreef:super leuk die filmpjes.kzie niks.
hee Eef, dat is bij mij ook, je moet een of ander div-x bestand ofzo downen, maar ik weet niet precies welke.. (heeft ermee te maken dat het .avi is)kzal het ff uitzoek als ik nog tijd heb, dan hoor je het wel.
Hehehe.. dus thuis gewoon nog een keer proberencharlie schreef:DeeKaa schreef:UHm sorry hoor, maar je hebt er geen codec voor nodig. Std windows codec's moeten hem kunnen draaien. Het is immers maar een avi bestandje.. daar heeft windows media player standaard al ondersteuning voor.charlie schreef:Evelien schreef:super leuk die filmpjes.kzie niks.
Oeps DK, nu snpa ik het (ik zit op het netwerk van Ministerie van Justitie, en daar zijn wat dingen standaard uitgevinkt, dus voor mij moet ik wel iets extra installeren, maar voor Evelien natuurlijk niet)
Eef, je kan in het vervolg beter ff DK bellen
charlie schreef:enne wat ik nou nog was vergeten de organisatie te bedanken!!
het was weer leuk geregeld, (alleen de teamindeling...)
applausje voor de organisatie!!
DeeKaa schreef:Dan doe je toch iets foutEvelien schreef:nou ik heb het thuis met media player gedaan en ik zie nog steeds niks.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten