Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:(missf)Nu werk ik nog 3 dagen, binnenkort worden dat er al 2 of 2,5 en in de loop van volgend jaar stop ik waarschijnlijk helemaal met werken, dus ik heb nog geen idee welke dagen uit gaan komen
Ik ben niet nieuwsgierig hoorMaar stoppen met werken? Met een bepaalde reden? Hoef je natuuuurlijk niet te vertellen maar uit je berichten blijkt altijd hoe gek je bent op je werk, vandaar
trijntjejohanna schreef:Milan en Matteo gaan altijd 2 keer mee naar de kerk en Manoël gaat sinds kort ook regelmatig 1 keer mee, de andere dienst is er gewoon een van ons thuis.
Eten is hier ook een drama! Manoël heeft hier afgelopen week voor het eerst sinds ruim 2 jaar 6 kleine hapjes warm eten (macaroni) gehad!! De dag erna 2 kleine hapjes rijst.. Vandaag helaas niks.. Wij negeren het.. hij krijgt niks anders (alleen in de periode nadat hij zo heel ziek was en veel was afgevallen heeft hij 's avonds wel brood of iets gekregen, maar sinds maandag is dat voorbij, want hij is weer op gewicht van voor het ziekenhuis)
ajl schreef:Hoe gaat het met jou/jullie 654321?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten