En allerlei andere ziektes.
Precies zoals nu dus, alleen zijn het nu andere ziektes.
Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:maar in ieder geval geen mazelen, bof of kinkhoest meer... of pokken, want die betaan niet meer.
Jannette123 schreef:Ik ken iemand die is ingeënt tegen de mazelen; en verrekt hij krijgt het ook nog!? Dat begrijp ik dan niet weer niet,
Het is wachten op een bericht dat de mazelen-intenting de oorzaak is van de mazelen...
Onze stelling is al jaren dat het juist voor gevaccineerden goed is om in contact te komen met het wilde virus om hun immuniteit op te frissen ofwel te boosteren
Vaccineren is niet afdoende voor het waarborgen van een goede kudde-immuniteit. Sterker nog, het natuurlijk evenwicht is er volledig door ontwricht en wordt door vaccins onvoldoende nagebootst.
Verder is vanuit de literatuur bekend dat een goede voedingstoestand vooraf en m.n. voldoende vitamine A complicaties bij mazelen kan voorkomen of beperken. Denk hierbij aan gezonde voeding, liefst van biologische kwaliteit, met bètacaroteen (alle rode, oranje en gele groenten), maar ook aan de aloude levertraan.
schelpje3 schreef:Ik kan zo een rij van honderd of meer ziektes neerzetten, waarvan de kindjes direct na of betrekkelijk kort na de geboorte overlijden. Ook nu nog!
En echt Mortlach, bij sommige ziektes vergeleken zijn die mazelen "peanuts". (zonder hiermee deze ziekte te bagatelliseren!)
Jannette123 schreef:Ik ken iemand die is ingeent tegen de mazelen; en verrekt hij krijgt het ook nog!? Dat begrijp ik dan niet weer niet,
Mortlach schreef:
O, ik geef je gelijk hoor. Het is geen pretje. Maar weet je wat pas echt erg is? Sommige van die ziekten hebben en dan bovendien OOK NOG EENS mazelen krijgen!
schelpje3 schreef:
Hoeveel ervaring heb jij met een kind, al dan niet gezond?
Maak eerst eens e.e.a. mee en kom dan eens terug.
@Jozo.
Denk je echt dat de mazelen wereldwijd ooit uit te roeien is?
Ik denk dat er altijd landen overblijven waar het virus gewoon verder gaat en goed zal muteren.
Als dat tientallen jaren gebeurd zul je zien dat het gewoon weer in Nederland toe zal slaan, en dan zijn de poppen goed aan het dansen...
En ja, bovenstaand artikel is niet door zomaar door iemand verzonnen, het is samengesteld uit wetenschappelijke onderzoeken. Ik begrijp wel dat je de onderste regels er tussenuit gehaald heb, hier staan namelijk zeer algemene dingen in en gezondheidstips. tja... Ik zie daar zelf ook niet echt een wetenschappelijke onderbouwing in.
schelpje3 schreef:Hoeveel ervaring heb jij met een kind, al dan niet gezond?
Maak eerst eens e.e.a. mee en kom dan eens terug.
meribel schreef:
Nou schelpje,
Als tegen jou gezegd wordt in een homo topic datje alleen mag posten als je homo bent.....ben je het er niet mee eens.
Dit is hetzelfde hoor
En hij schrijft niet iets schokkends maar uit juist zijn zorgen.
schelpje3 schreef:En ik vind het dan inmiddels lichtelijk absurd worden als bezwaarden hier amper nog voor hun mening uit durven te komen, daar er steevast dezelfde opduikt. Met argumenten die deze mensen allang honderd keer gehoord hebben. Dacht je nu werkelijk dat het geen strijd is voor die ouders?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten