Hoe vaak je zonde belijden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Genade
Verkenner
Verkenner
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jun 2013 09:54

Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor Genade » 03 jul 2013 09:47

In johannes kunnen we lezen dat we rechtvaardig zijn als we onze zonde belijden, ze schoon gewasen worden door het bloed, moeten we iedere dag onze zonde beleiden ?


1 Joh. 1:9: "Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig, om ons de zonden te vergeven en ons te reinigen van alle ongerechtigheid". (NBG)



Hoe leven jullie je leven van geloof/bekering ?

xsidd
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 20 mei 2011 16:35

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor xsidd » 03 jul 2013 13:40

Ik leef er zo onder.

Genade is de bron van God die geopend is door Jezus Christus. Nee, ik zeg niet dat je er maar op los kan leven! En 1 van de dingen die God graag ziet, is dat er een mens tot Hem komt, en eerlijk verteld uit zijn of haar hart wat men heeft gezondigd, zodat Hij het kan vergeven!

God houd van vergeven in Zijn Hart.

Gisteren zag ik iets aparts... Ik las in Exodus dat een ieder die aan het hout hing, vervloekt is door God. En nu heeft de Heere Jezus die vloek op Zich genomen voor ons mensen, ja ook voor mij!

Jezus droeg alle zonden, pijn, en angsten van de hel. Alles!

Toch blijft het nodig om zonden te belijden. Als de mens dat doet, vernederd die mens zichzelf voor God, en Zijn Zoon, en God wil het uit Zijn goedheid, en het offer van Zijn Zoon graag vergeven aan de mens!

Zo zie ik dat dus!

De vrijheid in Christus is blijvend! De genade in Christus is blijvend. En als wij struikelen, wij hebben een Hogepriester die medelijden heeft met onze zwakheden. Jezus weet wat verzoeking inhoud, en Hij pleit bij God voor Zijn Kinderen hier op aarde!

Alle glorie is aan de Vader van onze Heere Jezus Christus! Jezus Christus gaf Zichzelf tot in de dood voor ons!

Roep Hem aan, en u zult Hem vinden!

Met vriendelijke groet,

Gebruikersavatar
meiske
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 dec 2011 20:54

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor meiske » 03 jul 2013 15:05

Genade schreef:Hoe leven jullie je leven van geloof/bekering ?


Kun je dit even uitleggen?
Wij hebben Hem lief, omdat Hij ons eerst liefgehad heeft!
1 Joh 4:19

Genade
Verkenner
Verkenner
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jun 2013 09:54

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor Genade » 03 jul 2013 15:15

Mijn ervaring is dat God iedere dag mijn zonde wil vergeven door gebed (en soms ook roep ik van binnen om vergeving als ik in de stad ben en ik doe van alles wat niet goed is ), als ik het niet doe voor een paar dagen , verlies ik het levendigheid van het geloof in mijn hart, het woord kan levend worden als je serieus God op de eerste plaats zet en gaat doen wat Hij wil.
Ik ervaar vaak een Zegen , en soms een vloek(als ik iets stoms doe, ik roep dan series om vergeving en er veranrt meteen iets, God wil graag vergeven en Wil dat we Zijn weg gaan )


Er is echt Zegen en Vloek, het bestaat echt en als je doet wat God vraagt , gaat het echt super goed met mij.
Ik ben ook pas nog op zondag naar de chinees geweest en toen ging het heel slecht met mij ernaar en het kwam niet door mijn eigen gedachten want ik was vergeten dat het zondag was( was op een camping en had geen tijd bij me)Was echt 2 uur onder een vloek

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor meribel » 03 jul 2013 21:44

@genade,

Wat bedoel je met twee uur onder een vloek zijn?

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor lekkerbek » 03 jul 2013 22:16

Moet zeggen dat ik het wel vaag vind klinken: 2 uur onder een vloek zijn als je op zondag naar de chinees geweest bent. Wat ervaar je dan onder een vloek?
Je kwam er dus 's avonds achter dat het zondag was. Dat je de tijd niet bij je hebt begrijp ik, maar in de dag vergissen? Je kijkt toch ook in de vakantie uit naar de zondag, dat je diensten mag volgen of zelf een preek gaat lezen of luisteren?

Moet zeggen dat zonden belijden wel nodig is, maar dat ik het te weinig doe. Moet ik tot mijn schaamte bekennen! Wel in het algemeen: vergeef mijn zonden. Maar ik denk dat het nodig is om tegen de Heere te vertellen wát de zonden dan zijn, niet dat Hij dat niet weet, maar dat je hierdoor dieper door het stof zou moeten gaan. En hoe vaak dat dan zou moeten? Ik iedere dag, ieder uur, iedere minuut.......

Genade
Verkenner
Verkenner
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jun 2013 09:54

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor Genade » 04 jul 2013 10:51

Vloek komt onder andere door ongehoorzaamheid, soms doe ik domme dingen en verlies ik de rust van God, toen die zondag ervaarde ik Vloek , ik kwam bijna niet vooruit , was super slap,pas toen ik het het beleed was het weg .
In de bijbel staat meer dan 300 keer de woorden zegen en vloek
http://www.youtube.com/watch?v=cVaQw9kFvS8


Maar mijn verhaal is bijzaak, het gaat erom hoe vaak doe je je bekeren.

God vrezen is het kwade te haten, keer je af van het oude, Als we dol zijn op roddels en duisternis, dol op de wereld, dan hebben we geen wandel met God, God heeft mij helemaal verandert, ik was vroeger een naar mannetje, maar God heeft ingegrepen en mijn binnenkant verandert, we moeten ook bidden dat we Hem willen dienen en vertrouwen, vertrouw niet op de wereld of vlees, vertrouw op God en vraag om Zijn Wil in je leven te plaatsen, onze eigen wil is vaak niet Jofel.

xsidd
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 20 mei 2011 16:35

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor xsidd » 04 jul 2013 18:13

@Genade

Amen!!!

Gebruikersavatar
Teus
Majoor
Majoor
Berichten: 2407
Lid geworden op: 15 dec 2011 13:14

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor Teus » 20 jul 2013 20:29

Als je de Genade mag kennen, mag je ook weten dat al je zonden vergeven zijn, ook de komende.
Toch, als je bewust bent geworden dat je fout hebt gedaan wil je het belijden. Niet omdat het moet, althans ik niet, maar omdat je voelt dat God anders van je wilt. Als je het dan belijdt vergeeft Hij het direct.
Als je een relatie met de Heere Jezus wil hebben zul je niet anders kunnen.

@genade, je zegt dat je dan onder een vloek leeft maar m.i. is dit een hele foute bewoording, als je de Genade ontvangen hebt kun je nooit meer onder de vloek leven. Het kan zijn dat God een beetje Zijn handen van je aftrekt waardoor het gemis ontstaat maar dat is niet onder de vloek leven.
„Doch een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is.” 1 Kor.2:14a

marin
Luitenant
Luitenant
Berichten: 590
Lid geworden op: 02 jan 2007 23:06

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor marin » 20 jul 2013 23:31

Onze gerechtigheid is in de hemel

“Doch ik zeg u de waarheid: Het is u nut dat Ik wegga; want indien Ik niet wegga, zo zal de Trooster tot u niet komen; maar indien Ik heenga, zo zal Ik Hem tot u zenden.

En Die gekomen zijnde, zal de wereld overtuigen van zonde, en van gerechtigheid en van oordeel; van zonde, omdat zij in Mij niet geloven; en van gerechtigheid, omdat Ik tot mijn Vader heenga, en gij zult Mij niet meer zien; En van oordeel, omdat de overste dezer wereld geoordeeld is”. Joh. 16: 7-11.

Zo zal de Trooster komen en zijn werk van troost omvat drie dingen.

Allereerst worden wij door de Trooster overtuigd van zonde.

Hoort overtuiging van zonde dan bij troost?

Volgens de Schrift wel. Als in het Nieuwe Testament het verlossingsplan systematisch uiteen gezet wordt in de Romeinen brief, besteedt Paulus meer dan twee hoofdstukken om duidelijk te maken dat wij zondaren zijn. Hij schildert onze zonde in de donkerste kleuren.

Waarom? Om ons voor te bereiden op het evangelie, moeten wij weten wie wij zijn.

De belofte van een Verlosser geldt alleen voor zondaren.

Jezus doet hier nog iets wat belangrijk is voor ons. Hij vat alle zonde samen onder één noemer:
“Van zonde omdat zij in Mij niet geloven”.
De wortel van alle zonde is ongeloof, ongeloof houdt zich niet aan Gods Woord.

De wereld moet echter niet alleen van zonde overtuigd worden.

Wij moeten ook van gerechtigheid overtuigd worden. Jezus zegt “van gerechtigheid omdat Ik naar de Vader ga en gij Mij niet meer ziet”. Jezus bij de Vader is onze gerechtigheid. Dat is een heel belangrijke troost.

Als ontmoediging ons aangrijpt en wij in ons eigen hart aan het zoeken zijn naar bewijzen dat wij door God aangenomen zijn, dan vinden wij die niet.
Dan komt de boze en doet er nog een schepje bovenop.

Jezus waarschuwt ons echter. De gerechtigheid die voor God geldt bevind zich niet op aarde.
Zij is naar de hemel gegaan. Jezus voegt er iets aan toe dat heel belangrijk is “gij zult Mij niet meer
zien”. Dat wat wij zoeken in ons eigen hart, en daar niet vinden, is daar ook niet. Het is in de hemel en wij zien het niet. Het kan alleen gezien worden met het oog van het geloof.

Dat is wat Jezus bedoelde toen Hij zei: “Van gerechtigheid omdat Ik tot de Vader ga, en gij mij niet meer ziet”.
Jezus bij de Vader, zittend ter rechterhand Gods, is onze gerechtigheid.
“Ik heb voor u gebeden dat uw geloof niet zal ophouden” zei Hij tegen Petrus. Dat gaf Petrus de moed
om weer terug te keren tot de Meester.

“En inderdaad dit is een van de grootste verborgenheden in de wereld namelijk, dat een gerechtigheid
die woont in Jezus Christus in de hemel, mij, een zondaar op aarde, rechtvaardigen zou”.
In de hemel stelt de Here Jezus zich op in onze plaats en dat is onze aanname bij God.

Het is door een gerechtigheid in de hemel dat een christen dag in dag uit leeft.
Daar ligt onze troost en dat is wat de Trooster ons duidelijk maken wil.

“Christus Jezus wordt voorgesteld als voortdurend staande voor het altaar om elk moment te offeren voor de zonden der wereld. Hij is de bedienaar van de ware tabernakel, die de Here heeft opgericht en geen mens.
Jezus doet dienst in Gods tegenwoordigheid, terwijl Hij Zijn vergoten bloed offert als van een Lam
dat geslacht is. Jezus brengt de offerande, gebracht voor elke zonde en elke tekortkoming van de zondaar.
“Christus is de schakel tussen God en de mensen. Hij heeft Zijn persoonlijke bemiddeling beloofd bij
het gebruiken van Zijn naam. Hij plaats alle verdiensten van Zijn gerechtigheid aan de kant van de
mens. Christus bidt voor de mens, en de mens die Gods hulp nodig heeft, bidt voor zichzelf in
Gods tegenwoordigheid, terwijl hij gebruik maakt van de kracht van de invloed van Hem, die Zijn leven voor de wereld heeft gegeven.

Wanneer wij God naderen door de verdiensten van Christus, worden wij bekleed met zijn priesterlijke gewaden. Hij plaatst ons naast Zich, slaat zijn menselijke arm om ons heen.

Als de Heilige Geest ons van zonde overtuigd heeft en ons het geloof als een gave geschonken heeft, en wij Jezus ontdekt hebben als onze gerechtigheid aan de rechterhand van de Vader, dan schenkt de Heilige Geest ons de overwinning over de zonde. Door de Geest geboren, worden wij geleid door de Geest. Vol vreugde bemerken wij dat wij nieuwe mensen geworden zijn. En door Gods woord dag op dag te onderzoeken worden wij meer en meer vervuld met Zijn Geest.

Maar dat betekent dat de Geest ons steeds meer overtuigt van zonde en steeds meer overtuigt van de gerechtigheid van Christus, en door de Heilige Geest ons altijd meer effectief reinigt van zonde, d.w.z. de werken des duivels steeds meer in ons verbreekt.
Jes 8: 20: Tot de wet en tot de getuigenis! Voor wie niet spreekt naar dit woord, is er geen dageraad. King James: Dit komt, omdat er in hen geen licht is.

Prisoner
Mineur
Mineur
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2009 11:31
Contacteer:

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor Prisoner » 21 jul 2013 14:09

Ik blijf mijn zonden ook regelmatig belijden.
Bij God weet ik dat hij getrouw is en altijd zal luisteren. Aan hem kan ik alles kwijt.

Bij mensen ligt dat wat gecompliceerder.
Er zijn er die dat dan tegen me gaan gebruiken omdat ze allerlei dingen van me gedaan willen hebben, terwijl ze me eerst als een duivel neerzetten en in hun denkbeeld dus eigenlijk met een duivel van doen willen hebben door mij voor hun karretje te spannen.
Toch voel ik de behoefte om mijn zonden ook bij mensen te belijden, maar zodra ik merk dat zij niet kunnen vergeven, houd ik op mijn zonden bij hun te belijden.
Dan mag je ze eerst weer aan het verstand brengen dat wanneer iemand een ander niet vergeven kan, hij dan zelf ook geen vergeving kan krijgen van onze Vader in de hemel.

Gebruikersavatar
Teus
Majoor
Majoor
Berichten: 2407
Lid geworden op: 15 dec 2011 13:14

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor Teus » 22 jul 2013 20:45

Prisoner schreef:Ik blijf mijn zonden ook regelmatig belijden.
Bij God weet ik dat hij getrouw is en altijd zal luisteren. Aan hem kan ik alles kwijt.

Bij mensen ligt dat wat gecompliceerder.
Er zijn er die dat dan tegen me gaan gebruiken omdat ze allerlei dingen van me gedaan willen hebben, terwijl ze me eerst als een duivel neerzetten en in hun denkbeeld dus eigenlijk met een duivel van doen willen hebben door mij voor hun karretje te spannen.
Toch voel ik de behoefte om mijn zonden ook bij mensen te belijden, maar zodra ik merk dat zij niet kunnen vergeven, houd ik op mijn zonden bij hun te belijden.
Dan mag je ze eerst weer aan het verstand brengen dat wanneer iemand een ander niet vergeven kan, hij dan zelf ook geen vergeving kan krijgen van onze Vader in de hemel.


Mooi hoor, helemaal mee eens.
Weet je waarom het ook heel belangrijk is dat je direct je zonden belijdt? Als je je zonden bij God brengt verblijdt het je altijd omdat God wilt dat je Hem nodig hebt en daardoor krijgt de duivel er veel minder grip op want die probeert er op terug te komen. Je bent weer vrij want God heb het je vergeven en dan mag je weer de wapenrusting aantrekken en in de autoriteit van de Heere Jezus gaan staan.
„Doch een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is.” 1 Kor.2:14a

Gebruikersavatar
Teus
Majoor
Majoor
Berichten: 2407
Lid geworden op: 15 dec 2011 13:14

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor Teus » 22 jul 2013 21:08

Genade schreef:Vloek komt onder andere door ongehoorzaamheid, soms doe ik domme dingen en verlies ik de rust van God, toen die zondag ervaarde ik Vloek , ik kwam bijna niet vooruit , was super slap,pas toen ik het het beleed was het weg .
In de bijbel staat meer dan 300 keer de woorden zegen en vloek
http://www.youtube.com/watch?v=cVaQw9kFvS8


Maar mijn verhaal is bijzaak, het gaat erom hoe vaak doe je je bekeren.

God vrezen is het kwade te haten, keer je af van het oude, Als we dol zijn op roddels en duisternis, dol op de wereld, dan hebben we geen wandel met God, God heeft mij helemaal verandert, ik was vroeger een naar mannetje, maar God heeft ingegrepen en mijn binnenkant verandert, we moeten ook bidden dat we Hem willen dienen en vertrouwen, vertrouw niet op de wereld of vlees, vertrouw op God en vraag om Zijn Wil in je leven te plaatsen, onze eigen wil is vaak niet Jofel.


Ik begrijp je goed Genade, maak het zelf ook wel mee.
Maar de vloek kan niet voor iemand die de Genade ontvangen heeft. Je zegt dat het 300 keer in de bijbel staat maar je moet wel kijken hoe het toegepast wordt. De vloek ontvangen door ongehoorzaamheid klopt, deze ongehoorzaamheid is je niet bekeren tot God, daar rust de vloek op.

Dit zegt God in Zijn woord:
Ik roep vandaag hemel en aarde als getuigen op: u staat voor de keuze tussen leven en dood, tussen zegen en vloek. Kies voor het leven, voor uw eigen toekomst en die van uw nakomelingen,

Dus, als je voor het leven kiest ontvang je Genade en en de dood is de vloek. Leven is hier wedergeboren (zegen) en dood is onbekeerd (vloek)
Een kind van God leeft niet meer onder de wet maar de Genade zegt God in Zijn woord, je kunt toch niet onder de Genade en de vloek tegelijk leven. De Genade die God schenkt is onophoudelijk en voor eeuwig.
„Doch een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is.” 1 Kor.2:14a

Prisoner
Mineur
Mineur
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2009 11:31
Contacteer:

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor Prisoner » 24 jul 2013 18:34

Teus schreef:Mooi hoor, helemaal mee eens.
Weet je waarom het ook heel belangrijk is dat je direct je zonden belijdt? Als je je zonden bij God brengt verblijdt het je altijd omdat God wilt dat je Hem nodig hebt en daardoor krijgt de duivel er veel minder grip op want die probeert er op terug te komen. Je bent weer vrij want God heb het je vergeven en dan mag je weer de wapenrusting aantrekken en in de autoriteit van de Heere Jezus gaan staan.

Ja wat jij zegt ervaar ik zelf ook zo. Wanneer je eenmaal aan de ploeg staat, kijk je niet meer achterom naar elkaars fouten. Wat voor ligt is een leven van een hemelse orde waarin we elkaar krachtig staande houden met vergeving.

Ik denk dat Genade het ook ongeveer zo bedoelt.
De vloek, is een wettelijke verplichting die ons door onwetenden wordt opgelegd, omdat ze menen dat iedereen het leuk vindt om te zondigen.
Echter als gelovigen zondigen we tegen onze wil in en daarom doet ons dat mentaal uitputten, wat op zijn beurt weer doorwerkt op het lichaam.
Of Genade zegt dat hij de rust van God verliest en deze onrust put hem uit.

Gebruikersavatar
Teus
Majoor
Majoor
Berichten: 2407
Lid geworden op: 15 dec 2011 13:14

Re: Hoe vaak je zonde belijden

Berichtdoor Teus » 24 jul 2013 20:25

Prisoner schreef:
Ja wat jij zegt ervaar ik zelf ook zo. Wanneer je eenmaal aan de ploeg staat, kijk je niet meer achterom naar elkaars fouten. Wat voor ligt is een leven van een hemelse orde waarin we elkaar krachtig staande houden met vergeving.

Ik denk dat Genade het ook ongeveer zo bedoelt.
De vloek, is een wettelijke verplichting die ons door onwetenden wordt opgelegd, omdat ze menen dat iedereen het leuk vindt om te zondigen.
Echter als gelovigen zondigen we tegen onze wil in en daarom doet ons dat mentaal uitputten, wat op zijn beurt weer doorwerkt op het lichaam.
Of Genade zegt dat hij de rust van God verliest en deze onrust put hem uit.


Inderdaad Prisoner,

Wat Mozes tegen zijn volk zei geldt ook voor ons "kijk op naar de dingen die van boven zijn opdat we een wijs hart bekome" We hebben God altijd en voor alles nodig. Als we Hem raadplegen om hulp helpt Hij altijd. Weet je, tot nu toe heeft God altijd mijn persoonlijke vragen beantwoordt, of het nu om mijn gezondheid gaat, het kopen van een auto, aanvallen van de duivel of Zijn nabijheid, Hij beantwoordt altijd. Ik vraag Hem ook of ik naar een bepaalde kerk mag gaan en heeft het het me wel eens verboden.
Zeker wij leven niet meer onder de wet, wij leven onder de Genade en de Heilige Geest zegt ons wat goed en fout is. Je zult het ook wel weten, dat gaat veel dieper als dat leven volgens de wet.
Als je de Genade kent begrijp je de wet pas. Daarom zegt God "zonder Genade is alles ijdelheid" en als je de Genade ontvangen hebt begrijp je pas echt wat Hij bedoelt.
Je zegt het ook dat het ons uitput als we zondigen, dat is zo maar als je het bij God brengt en je vertrouwd erop dat Hij het doet ben je het direct kwijt. De duivel maakt je ziek door de zonden God maakt geen mensen ziek.

Wil je iets vertellen over de benauwdheid als God je een beetje laat gaan, Hij laat je nooit gaan hoor Hij heeft het je beloofd.
Ik kwam eens laat op een avond thuis van een bezoekje aan fam. We hadden een fijne avond, mochten God groot maken. Maar ik kreeg het superbenauwd , ik kon voor mijn gevoel haast geen adem meer krijgen. Mijn verlangen om God te ontmoeten is heel groot, ik vraag het Hem bijna elke dag maar toen was ik bang om dood te gaan, alleen omdat de duivel me in zijn macht had (voor zover God het wilde) Ik ging naar bed en smeekte God om hulp. Het gebed kwam niet verder dan het plafond en ben ineens gestopt met bidden omdat ik wist dat God niet luisterde. Dit was het meest ingrijpend negatieve periode van mijn leven, door God verlaten. Ik ben mijn bed in gegaan, mijn vrouw welterusten gezegd en ben weer gaan bidden. Ik zeg Heere ik hou niet op met bidden totdat U naar me luistert. Toen kwam Hij....met een onuitsprekelijk Liefde en Hij gaf een onuitsprekelijk blijdschap.
Zo is God, als je Hem nodig hebt is Hij er en weet je, van dergelijke dingen wordt God ook verblijdt en dat geeft Hij weer terug aan zijn kinderen. Het is bijna niet te geloven maar God heeft in mensen een welbehagen.

Daarom doet het me zo'n pijn Prisoner, als mensen zeggen dat je uitverkoren moet zijn, dat God voor de mensen kiest, echt erg. God heeft van Eeuwigheid gekozen voor alle mensen en heeft Zijn Zoon gegeven voor alle mensen. Deze mensen geloven het niet, nemen God niet serieus en bekeren zich niet wat resulteert voor eeuwig van God verlaten te zijn.
Wij hebben de boel verzaakt, wij moeten tot God gaan om onze zonden te belijden en te vragen of Hij over ons wilt regeren. God is ons niets verschuldigd maar Hij wil ons vergeven, Hij wilt het nog liever als wij. Daarom zegt Hij meer dan 100x bekeerd u. Het is 100% Genade maar we zijn 100% verantwoordelijk. Het is van God geen matswerk, Hij houdt van ons daarom wil Hij het beste voor ons en je kunt het gewoon van Hem krijgen. Ik zeg gewoon, God zegt "kom zoals je bent". Wat een wonder, gewoon zoals je bent, je hoeft er niets voor te doen, het enige wat God wil, lieve mensen daar gaat het om, God wil dat je Hem serieus neemt.

Ik hou maar op Prisoner ik ga mijn reactie op jou voorbij en begin nog te preken ook.
„Doch een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is.” 1 Kor.2:14a


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 158 gasten