Hoezo.... naastenliefde, verdraagzaamheid, respect en eerbiedigheid....
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Moderator: Moderafo's
JeeWee schreef:Ik word er wel een beetje ziek van dat 'onderzoekers' hier wel heel regelmatig op RefoWeb komen speuren naar alles wat in het rariteitenkabinet past...
Milou schreef:
Jammer dat je het zo ziet. Wij vinden een groot gezin zeker niet in een 'rariteitenkabinet' passen, dat is totaal niet onze insteek. Veel ouders hebben 4 of meer kinderen en het zijn normale, gelukkige, gezellige gezinnen. Ik kom zelf ook uit een dergelijk gezin. Maar sommige van deze wat grotere gezinnen kunnen extra hulp goed gebruiken. Ook dat is niets raars, maar een mogelijkheid om samen te werken aan de situatie.
schelpje3 schreef:Maar heb je bewust deze oproep op RW geplaatst, omdat je hier veel grotere gezinnen verwacht?
schelpje3 schreef:Okay helder Milou. Maar anderzijds is het zo, dat je dus wellicht vaker een groter gezin aantreft in de refo-gezindte, maar die willen niet op tv (soms).
Persoonlijk begrijp ik dat hele programma format niet. Als je zo in de problemen zit, ga je er dan mee op tv, zodat iedereen dat kan zien?
De meeste mensen schamen zich en willen dit verborgen houden en zoeken met terughoudendheid hulp.
Ik kijk nooit naar dit soort programma's.
Jullie zoeken dus een brede doelgroep, die ofwel financiële problemen heeft, ofwel problemen met de opvoeding, en dan specifiek het grote gezin?
schelpje3 schreef:Ik weet dat dit als voordeel genoemd wordt.
Ook bij de programma's waar mensen met een genant lichamelijk probleem, al jaren in eenzaamheid aantobben. Opeens gaan ze er dan wel mee voor een camera, waar honderdduizend(en) naar kijken.![]()
Het is de "macht" van de televisie, waar ik persoonlijk veel moeite mee heb.
Jullie helpen mensen, maar er moet wel iets tegenover staan, nl. van je huis/gezin een kiekkast maken.
schelpje3 schreef:Prima hoor Milou.![]()
Ik hoop dat je leuke reacties krijgt op je oproep, zodat je een integer programma kunt maken.
Hartelijke groet,
Een ''D.V.'' had hier mijns inziens wel tussen gekund, niet?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten