Sjaak84 schreef:Jij bent echt simpel

Omdat er dus 1 of meerdere wetenschappers over iets hebben gelogen bij de evolutie zijn alle wetenschappers die zich met evolutie bezig houden leugenaars. Lekker zwart wit denken. Omdat 1 iemand liegt betekend nog niet dat ze het allemaal doen. Grappig dat je alleen de fouten er bij haalt en vergeet dat er tonnen bewijs is voor de evolutietheorie. Maar dat negeer je gewoon.
Dat is de houding he? Wanneer je niet in het evolutiesprookje gelooft ben je simpel en dom. Echter wordt met zo'n uitspraak vergeten dat geloven in bewezen leugens pas echt dom is.
De kieuwen in menselijke embryo's is maar 1 voorbeeld. Een andere leugen is bijvoorbeeld het leren van overbodige botten bij walvissen. Er wordt vervolgens aangenomen dat het de overblijfselen waren van beenbotten. Zelfs wanneer er is bewezen dat deze botten een belangrijke functie heeft in de voortplanting, wordt dit nog steeds geleerd in veel tekstboeken op veel scholen.
Verder is er geen enkel sluitend bewijs voor de evolutie, anders dan bewijzen voor de verschillen binnen dezelfde soort. Wel wordt er met behulp van interessante taal de indruk gewekt dat er bewijzen zijn.
Sjaak84 schreef:Zal ik je een geheimpje verklappen? Niks in de wetenschap in bewezen. Zelfs de zwaartekrachttheorie niet. 100% bewijs bestaat namelijk niet. Je weet namelijk nooit of je alle observaties gedaan hebt en in de toekomst zou je een observatie kunnen doen wat je model tegenspreekt.
Ben je nu echt simpel of doe je net alsof? Het gaat er niet om of alle observaties zijn gedaan, maar of voor de beweringen, die voor waarheid aangeleerd worden, geobserveerd zijn.
De bewering dat zoveel organismen bestonden voordat de mens er kwam, is totaal niet te observeren en daarom onmogelijk deel van wetenschap. Nu niet en nooit niet. Laat staan dat het evolutiegedeelte te observeren is. Er is simpelweg geen wetenschappelijk bewijs.
Daarnaast geldt voor wetenschap:
Je moet het kunnen
observeren, je moet het kunnen
testen en je moet het kunnen
(aan)tonen.
De evolutieleer voldoet niet aan deze voorwaarden.
Uw regels geven mij inzicht, daarom haat ik elk bedrieglijk pad. (Ps.119:104)