@Kees61
Excuus Kees61.
Hartelijke groet
Moderator: Moderafo's
xsidd schreef:@Kees61
Waarom lach je Kees?
Kirdneh schreef:Gen is de drager van die specifieke eigenschappen.
Kirdneh schreef:Ik ben benieuwd.
Mortlach schreef:Ik heb er gewoon de kracht niet meer voor...
xsidd schreef:Ik geloof niet in de evolutie theorie.
xsidd schreef:Leven is kracht, en leven is de Bron en leven komt van God.
xsidd schreef:Proccesen zijn een gevolg op het feit dat er leven is.
xsidd schreef:Anders heeft het proces geen kracht om een proces te kunnen zijn, en te doen wat het behoort te doen.
xsidd schreef:Als ik naar een mens kijk, word dat proces bepaald door het DNA.
xsidd schreef:Men praat in de evolutietheorie over een oersoep. Men probeert met alle macht ergens een worteltje van leven te vinden van leven in de soep
xsidd schreef:Waarschijnlijk is deze soep die niet bestaat afgeleid uit een vulkaan waar men lava heeft gezien, wat er rood uit zag, en is de gedachte gekomen dat zo alles onstaan is.
xsidd schreef:Nou men kan zich scheel zoeken, maar het is onmogelijk dat uit oersoep leven ontstaat. Onmogelijk.
xsidd schreef:God is de Bron van het leven. Hij geeft leven. Leven is de krachtbron voor een proces. Niet soep, maar God is de Bron.
xsidd schreef:Ik bedenk me iets. Waar zijn ALLE tussenvarianten gebleven uit de evoluthietheorie? Of zijn die ALLEMAAL "toevallig"verdwenen? Zijn die tussenvarianten in een theorie waarvan men gelooft dat hij zeker is, in het onzekere gelaten?
xsidd schreef:Dus ik geloof dat God Hemel en aarde schiep. Hij heeft de mens in 1 keer geschapen(man) naar Zijn Beeld. Toen heeft Hij de vrouw geschapen uit de man.
bassie76 schreef:
OK, maar kun je iets specifieker zijn?
Bijvoorbeeld: Hoe zorgt een gen er dan voor dat die specifieke eigenschappen tot stand komen?
En wat is nou de feitelijke informatie die in een gen besloten ligt?
Kirdneh schreef:Genetische informatie is specifieke erfelijke eigenschappen.
The heritable biological information coded in the nucleotide sequences of dna or rna (certain viruses), such as in the chromosomes or in plasmids.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten