Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vpk
Majoor
Majoor

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor vpk » 12 okt 2012 19:59

schelpje3 schreef:Juist wel hoor, zelfs in gewone kledingwinkels die een enkel paar schoenen of laarzen verkoopt.
De kleur mosterd is nl heel erg in en die neigt erg naar cognac :D
Ik zag cognackleurige laarzen die maar 49,95 kostten. Maar ik vond het een te stoer model.

weet je nog bij welke winkel dat was?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 12 okt 2012 20:10

vpk schreef:
weet je nog bij welke winkel dat was?

In een kledingboetiekje, niet van een keten.
Je moet echt tegen zoiets aanlopen.
Ik heb dat vaker, ik ga op zoek naar een winterjas en loop dan tegen de laarzen van mijn dromen.
Of andersom :mrgreen:
En links en rechts zie ik allerlei leuke andere kledingstukken.

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 12 okt 2012 21:32

pipgirl schreef:Kopen jullie wel eens kleding bij M & S.

Ik draag broeken én rokjes of een jurkje maar kan helaas weinig moois vinden.

Of te duur of niet meer in mijn maat... :?

Ik ga als ik wat nodig heb zo ie zo altijd naar M S en Miss Etam, en slaag daar eigenlijk altijd.
Vögele kwam ik ook, maar MS/Miss Etam slaag ik beter.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 okt 2012 07:11

ooo ze hebben hier een grote Outlet Winkel geopend. Ben benieuwd of het wat is.

Ik ben nog op zoek naar een leuke winterjas. Best wel lastig als je bepaalde wensen heb.
Zie ik een leuke zitten er van die plastic glimmende (lelijke) knopen aan.
Wil dit keer een die mooi blijft.

Van de week nog even bij de Mexx winkel binnen gelopen daar hebben ze echt leuke broeken hangen en jasjes.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 okt 2012 08:15

Bij M&S heb ik een keer een rokje vandaan, verder vind ik het vaak niet echt leuk, en te wijd enzo. Miss Etam alleen als ik zwanger ben :mrgreen:
Vorige week hebben we met 5 vriendinnen gewinkeld, en 2 uur lang in de Lady Sting gelopen. Dat blijft wel een heerlijke winkel. Om beurten het pashok in en de rest keuren :D Ik heb er een donkerblauw jurkje met cognackleurige riem gekocht, zo leuk. Op mijn oude werk deed ik dat toch nooit aan, maar op kantoor loopt iedereen er zo netjes bij, dat ik toch maar aan de jurkjes ga, erg leuk :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 13 okt 2012 08:34

Evelien schreef:ooo ze hebben hier een grote Outlet Winkel geopend. Ben benieuwd of het wat is.

Ik ben nog op zoek naar een leuke winterjas. Best wel lastig als je bepaalde wensen heb.
Zie ik een leuke zitten er van die plastic glimmende (lelijke) knopen aan.
Wil dit keer een die mooi blijft.

Van de week nog even bij de Mexx winkel binnen gelopen daar hebben ze echt leuke broeken hangen en jasjes.

Je kunt er ook andere knopen aanzetten als de jas verder mooi is.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 okt 2012 11:04

Daar heb ik dus echt geen zin in... ben ik echt te lui voor. Dan moet je weer achter andere knopen aan. En ik ben wel iemand die een jas koopt met zeker 8-10 knopen.
Nee dan zoek ik liever verder.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 13 okt 2012 14:42

Pas mijn normale kleren weer! (Na zwangerschap en bevalling) Ben er helemaal blij mee :D Heb vorige winter een aantal leuke jurkjes&vestjes gekocht in de uitverkoop maar daarna ontdekte ik dat ik zwanger was...dus kan ik het nu allemaal aan...
Eigenlijk koop ik weinig dingen die op een bepaald moment heel erg hip zijn, ik kies liever kleding die ik wat langer kan dragen dan één seizoen. Ik hou vooral van mooie zwarte jurkjes :8> Gekleurd vestje erop en klaar.

Voor Thije koop ik wel eens kleding van marktplaats. Vind het erg leuk om hem mooi aan te kleden met blousjes en truien/vestjes van bepaalde merken die ik te duur vind om in de winkel te kopen. Thuis de kleding in de wasmachine, ik vind het prima zo. Zo heeft Thije een vestje met gekleurde ruitjes van petit louie en een winterjasje van Jottum, echt heel erg leuk! Alleen wordt deze bijna te klein, dus ben ik op zoek naar een nieuwe maar die koop ik dan maar 2 maten groter ipv 1. Hopelijk gaat het dan wat langer mee. Hoop dat ik een gewatteerd jasje van Benetton kan krijgen voor een leuk prijsje :D

Bij manfield heb ik in de zomer enkellaarsjes gekocht, beetje lichte beige kleur. Een hoge hak en aan de zijkant een bloemetje. Ze zitten echt heerlijk, want hoge laarzen vind ik zo warm op dit moment...Heb ook nog gewoon mijn zomerjas aan. Als ik buiten wandel, wat ik nu veel doe met Thije in de kinderwagen, dan krijg ik het best snel warm. Hebben jullie ook nog de zomerjas aan?

Trouwens, ik kan bij H&M of Zara goed slagen voor winterjassen. Maar dan heb je wel veel kans dat je je jas vaak ziet op straat :P Als je in Groningen van station naar centrum wandelt, kom je langs allemaal leuke boetiekjes en daar kun je wel een redelijk unieke jas scoren. Heb daar zelf een leuke jas vandaan, waar ik veel complimentjes over krijg. Weet niet meer hoe de winkel heet, maar ze verkopen veel kleding van who's that girl.
Dus, dat.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 okt 2012 15:33

Evelien schreef:ooo ze hebben hier een grote Outlet Winkel geopend. Ben benieuwd of het wat is.

Waar zit die, Evelien?

@Kate: ik loop al een paar dagen in mijn winterjas, het was vorig weekend al zo koud (vooral 's ochtends vroeg en 's avonds laat)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 okt 2012 18:25

Kate, ik weet niet ik welke maat Thije nu zit, maar ik kocht vorig jaar ook een winterjas voor de jongste, 2 maten groter. Ze was toen een maand of 7 ofzo en had maat 68. Dus een jas maat 80 gekocht, omdat er verder niks te krijgen was tijdens de winter, maar die was echt veeeeel te groot. En met die winterjassen kun je ook niet zo goed de mouwen omslaan, en verzuipen ze er echt in. voordeel is wel dat ze nu die jas in maat 80 perfect past, en ook nog wel even mee doorkan, dus hopelijk de hele winter. Ik zou dus zelf niet zo snel een winterjas 2 maten groter kopen. Al is het eind van de winter wel een ramp om een winterjas te vinden, als de uitverkoop al achter de rug is en hij past er niet meer in.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 okt 2012 19:05

Lalage, aan de Kamp (volgens mij nummer 47 of 49, dat weet ik niet meer echt). Ben er nog niet geweest. Maar het stond volgens mij in zo'n weekkrantje (lag bij een kennis).

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 13 okt 2012 19:19

Ik heb nog geen winterjas aan, al hangt 'ie wel al aan de kapstok... Overdag vind ik het nog niet zo koud, en ik fiets niet door de polder ofzo, dus dat scheelt ook.

Afgelopen zaterdag tussen twee bezoekjes door trouwens nog even lekker geshopt in Zwolle, daar kun je ook prima winkelen zeg! Natuurlijk was ik weer straal vergeten dat het prijzencircus was bij V&D, maar ik had er wel een leuk blauw jasje in leerlook gevonden en een bijpassende jurk... Gelukkig belandde ik in de rij voor de kassa precies tussen 2 vriendinnen in die 'over mij heen' doorkletsten en later ook tegen/met mij en kreeg ik van 1 van hen de resterende kortingsstickers. Toch jammer om die 21% te laten liggen tenslotte :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 14 okt 2012 18:57

De winterjas heb ik ook al even aan, 's morgens ( 7 uur) op de fiets vind ik het aardig koud.

@ KS fijn dat je je kleding weer aan kan. Dat is snel gegaan!
Zwarte jurkjes zijn hier ook wel favoriet, echt heerlijk.

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 31 okt 2012 22:22

Kate Spade schreef:Pas mijn normale kleren weer! (Na zwangerschap en bevalling) Ben er helemaal blij mee :D
Jij ook.. Wat is dat fijn hé, na zoveel maanden? Ik kan mijn normale kleren ook weer aan, heerlijk!

Bij manfield heb ik in de zomer enkellaarsjes gekocht, beetje lichte beige kleur. Een hoge hak en aan de zijkant een bloemetje. Ze zitten echt heerlijk, want hoge laarzen vind ik zo warm op dit moment...Heb ook nog gewoon mijn zomerjas aan. Als ik buiten wandel, wat ik nu veel doe met Thije in de kinderwagen, dan krijg ik het best snel warm. Hebben jullie ook nog de zomerjas aan?

Dat zijn de hormonen nog, haha.. Nee, geen idee. Maar 'k heb er ook last van, en heb daarom mijn winterjas ook nog niet aan gehad. Ik heb, als ik ga wandelen, een leren jasje aan en heb het dan nog best snel warm.

We moeten binnenkort echt shoppen, manlief en ik moeten echt weer wat nieuws. Ik moet/wil sowieso een nieuwe winterjas, en laarzen. Ik heb de week voordat ik bevallen ben een beetje teveel weg gedaan (denk ik), toen ik onze kast aan het schoonmaken en opruimen was. Ach ja.. soms je doe wel es wat! ;-)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 01 nov 2012 19:44

Yes! ik ben vandaag geslaagd voor cognac laarzen, precies wat ik zocht en voor een leuk prijsje. ben er helemaal blij mee..
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Terug naar “Archief”