Pas mijn normale kleren weer! (Na zwangerschap en bevalling) Ben er helemaal blij mee

Heb vorige winter een aantal leuke jurkjes&vestjes gekocht in de uitverkoop maar daarna ontdekte ik dat ik zwanger was...dus kan ik het nu allemaal aan...
Eigenlijk koop ik weinig dingen die op een bepaald moment heel erg hip zijn, ik kies liever kleding die ik wat langer kan dragen dan één seizoen. Ik hou vooral van mooie zwarte jurkjes

Gekleurd vestje erop en klaar.
Voor Thije koop ik wel eens kleding van marktplaats. Vind het erg leuk om hem mooi aan te kleden met blousjes en truien/vestjes van bepaalde merken die ik te duur vind om in de winkel te kopen. Thuis de kleding in de wasmachine, ik vind het prima zo. Zo heeft Thije een vestje met gekleurde ruitjes van petit louie en een winterjasje van Jottum, echt heel erg leuk! Alleen wordt deze bijna te klein, dus ben ik op zoek naar een nieuwe maar die koop ik dan maar 2 maten groter ipv 1. Hopelijk gaat het dan wat langer mee. Hoop dat ik een gewatteerd jasje van Benetton kan krijgen voor een leuk prijsje
Bij manfield heb ik in de zomer enkellaarsjes gekocht, beetje lichte beige kleur. Een hoge hak en aan de zijkant een bloemetje. Ze zitten echt heerlijk, want hoge laarzen vind ik zo warm op dit moment...Heb ook nog gewoon mijn zomerjas aan. Als ik buiten wandel, wat ik nu veel doe met Thije in de kinderwagen, dan krijg ik het best snel warm. Hebben jullie ook nog de zomerjas aan?
Trouwens, ik kan bij H&M of Zara goed slagen voor winterjassen. Maar dan heb je wel veel kans dat je je jas vaak ziet op straat

Als je in Groningen van station naar centrum wandelt, kom je langs allemaal leuke boetiekjes en daar kun je wel een redelijk unieke jas scoren. Heb daar zelf een leuke jas vandaan, waar ik veel complimentjes over krijg. Weet niet meer hoe de winkel heet, maar ze verkopen veel kleding van who's that girl.
Dus, dat.