hier ook weleens op bellenblazen getrakteerd, bij de middelste die vind het super om bellen te blazen dus wel een passende traktatie voor hem. Ik overleg altijd met de jongens wat ze ook willen trakteren en dat word elke keer anders. Mijn oudste heeft de laatste keer chocolademuntjes in 'schatzakjes' getrakteerd. Ik had nog een enorme ruwe lap stof liggen, geknipt paar muntjes erin. Touw erom en klaar.
De middelste heeft vishengels getrakteerd. Ik had bij de action vulpotloden gehaald. Dropveter eraan, aan de veter een visje en klaar. Ik geniet er nou nog maar van, ik heb allemaal mannetjes en die zullen over een tijdje ook wel niet meer zulke dingen willen trakteren
De jongste heeft de laatste keer van die kant en klare auto's/bootjes etc van de hema waar rozijntjes in kunnen getrakteerd. Ook erg leuk en erg makkelijk
Ik vind die letterzakjes juist hardstikke leuk. Helemaal voor in groep 3! Ga ik onthouden voor mijn zoon.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)