Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Evelien » 25 aug 2012 15:23

Hier een zwemluier met een zwembroek.
Waarom zou je niet alleen een zwemluier doen Dippie?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 aug 2012 16:33

Jurian had altijd een zwemluier met zwembroek, maar die heeft altijd zo'n wijde boxer aangehad als zwembroek, dus dan zie je die luier niet. bij Frederiek doe ik alleen een zwemluier, dat vind ik geen gezicht, een luier met een inimini bikinibroekje erover.
In het badje thuis gaat ze gewoon alleen in bikini, zonder zwemluier. Maar in het zwembad vind ik dat niet netjes.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 25 aug 2012 16:42

Ik dacht al zoiets; zwemluier+zwembroekje :D Heb in de opruiming een leuk zwembroekje gescoord en het lijkt me helemaal geweldig om te gaan babyzwemmen als het kindje wat ouder is straks.

Kun je zwemluiers heel het jaar door kopen? Of alleen in de zomer?
Dus, dat.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 25 aug 2012 17:10

Vind ik niet leuk staan evelien! En een kleine moeite om er een schattig badpakje overheen te doen, heerlijk gezicht :-)

Kate, jahoor, die kan je heel het jaar door kopen. Ze zijn vaak maar in een paar maten, dus als ze nog erg klein zijn verdrinken ze er bijna in, haha. Je kan dus erg lang met een pakje doen, zitten er niet zoveel in ook.
Afbeelding

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 25 aug 2012 17:37

Hier worden van die weggooi zwemluiers juist weer niet aanbevolen.
Gewoon zwembroekje of pakje is juist goed.
Staat tenminste op hun website,
Ik zelf heb niet aan babyzwemmen gedaan.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 aug 2012 19:37

hier heeft juul altijd een badpakje aangehad! ze zijn super elastisch dus geen problemen om ze aan en uit te krijgen Met wel een zwemluier.. vind het niet fris als die borstvoedinpoep lekker het zwembad in zou spuiten, nu wordt het in eerste instantie opgevangen. De plas gaat er gewoon doorheen....
Marijn heeft ook nog steeds een luier om, die poept ook gewoon nog in bad.. dus in t zwembad voor de zekerheid oo nog maar een zwemluier om.

Kate spade, een mooie opsomming!! en dit is nog maar een speldenprikje.... uit onze tweehonderd blz tellende bladzijde aan doelen wat een kind moet kunnen, wil het een goede basis hebben voor groep 3.

654321: ben wel benieuwd of je dat artikel oid nog ergens kan vinden. Er is wel een verschil in kleuters, op een enkele uitzondering blijven op dit moment de plus rekenaars wel plussers, en de plus lezers ook! we hebben dit op de huidige school, maar ook o pde school waar ik zes jaar geleden werkte! die kinderen die bij mij plussers waren, zijn het nog... en ik had ze in groep 2! Tuurljk komen er wel wat bij.. soms valt er eentje af door omstandigheden....

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 aug 2012 19:48

Vraagje aan de fietsende moeders: wat zijn jullie ervaringen met fietsstoeltjes? Ik krijg binnenkort een nieuwe fiets, en moet dan ook nieuwe stoeltjes. Nu twijfel ik tussen Yepp en Qibbel. Iemand hier ervaring met een van beide?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 aug 2012 20:08

ik hoor heeel goede berichten van Yepp, vooral geen bobike! die is zooooo niet met de tijd meegegaan!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 aug 2012 20:18

Dat zei de fietsenmaker ook al, bobike schijnt al 10 jaar niets veranderd te hebben. Yepp schijnt er wel weer uit te gaan, maar ik vind em eigenlijk wel mooier dan qibbel geloof ik, en ook wel handig dat je niet met natgeregende kussentjes zit daarin.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 26 aug 2012 07:17

hier een yepp en ik vind m heel fijn! ideaal inderdaad dat je niet zit met natgeregende kussentjes en ik vind m er mooi uitzien :-) floris zit er met veel plezier in!
mijn ouders hebben een bobike, ik vind dat helemaal niks. het gordeltje wat over het hoofd moet en met 1 klik vastzit bijvoorbeeld. ziet er veel minder stevig uit dan bij help, dat is volgens mij 5puntsgordel. kost mij zelfs nog een beetje moeite ;-)
wat ik ook fijn vind is dat er een slotje aan de onderkant zit, zodat het stoeltje er niet afgehaald kan worden op de momenten dat ik dat niet wil ;-)

wat zwemluier betreft: hier int zwembad vinden ze het ook onzin. de badjuf vertelde dat ze in alle jaren dat ze badjuf was maar 2x een poepongelukje heeft meegemaakt. voor floris gebruik ik toch wel zwemluiers, anders waren de poepongelukjes verdubbeld ;-)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 aug 2012 07:53

Hier zwemmen de baby's tijdens babyzwemmen naakt. De zwemluier vangt in feite geen plas op alleen maar poep en volgens de zwemjuf had zij zelden een ongelukje meegemaakt met een baby.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 26 aug 2012 13:09

Haai schreef:Vraagje aan de fietsende moeders: wat zijn jullie ervaringen met fietsstoeltjes? Ik krijg binnenkort een nieuwe fiets, en moet dan ook nieuwe stoeltjes. Nu twijfel ik tussen Yepp en Qibbel. Iemand hier ervaring met een van beide?

yepp die is echt zo fijn!!!!, en je kan die stomme kussens tenminste niet kwijtraken

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 26 aug 2012 13:15

Zwemmen, daar heb ik een wasbare zwemluier voor, en in natuurwater en op strand gaat hij gewoon bloot, heerlijk, van die blote baby billen :D

Gister was hij jarig , het was erg gezellig, wij hebben hem een skippykoe en sleichdiertjes geveven hij is dol op dieren.
Afbeelding
Afbeelding

man wat vliegt dat toch zon jaar

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 aug 2012 15:00

Nog van harte met A.bel! Leuk die diertjes..!:-D

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 26 aug 2012 17:46

Ligt het aan mij of .... ik vind die blote kinders aan het strand echt gewoon vies :oops: Zelfs mijn dochters zeggen als ze een bloot kindje zien: bleh, die loopt gewoon in z'n blote billen :x Terwijl we echt niet preuts zijn ofzo, hier thuis lopen ze net zo makkelijk in d'r blootje rond. Maar op het strand, k weet niet, maar ik vind het niks. 8-[

Terug naar “Archief”