Berichtdoor Mortlach » 15 jun 2012 00:28
Ook maar even een update van mij:
Met die dame uit het noorden van Ierland is het niets geworden. Dat had verschillende redenen, de afstand, het feit dat ik de energie niet meer had naar haar woordenstroom te luisteren, het kan toevallig zijn, maar elke keer als we een paar dagen bij elkaar waren geweest, zaten mijn handen onder de netelroos-uitslag (het kan zijn dat ik allergisch ben voor Jaegermeister), ze dronk en rookte toch iets meer dan waar ik mee wilde omgaan en zo nog wat dingen. Voornamelijk dat ik me besefte dat ik eigenlijk veel liever met iemand anders, mijn chefin, zou willen uitgaan, die ik dus nog steeds heel erg leuk vind.
Goed, dat is dus een afgesloten hoofdstuk, en ik zat te bedenken dat ik dit dus toch een keer tegen mijn chefin moest zeggen, maar ja, ik wist niet goed hoe. Vanavond hadden we een bedrijfsfeestje en wij zaten te praten. Mijn 'vriendin' kwam ter sprake, en dus zei ik maar dat dat voorbij was. 'O? hoezo dan'. Nou ja, toen dacht ik, als ik het nu niet zeg, komt het er nooit meer van. 'Omdat ik eigenlijk met JOU wil uitgaan'. Ze was erg verbaasd, maar dat was te verwachten. Nu zien we voorlopig wel weer even aan, als het nieuws gezakt is, kijk ik wel weer wat de reactie nou precies is.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw