Jewee: da's saai...
Yael schreef:In sommige beroepen heb je dat, bv. als je in de zorg werkt zoals ik.
Nou, ook ik werk in de zorg en dus zeer regelmatig

Overigens, zag ik dat je op rdopzondag.nl niet de fotoseries kan bekijken.
Moderator: Moderafo's
Yael schreef:In sommige beroepen heb je dat, bv. als je in de zorg werkt zoals ik.
Mortlach schreef:Er waren toch ook eens opmerkingen gemaakt over mensen in bijvoorbeeld Australië die door het tijdsverschil wel op zondag, maar niet op (hun) maandag op de site konden...
Bertiel schreef:Volgens wikipedia houdt rd.nl op zondag in de tijdzone waarin je zit! (zou jij in Ierland kunnen checken zaterdagavond vanaf 23 uur)
Faramir schreef:Via goedgelovig.nl kwam ik erachter dat het RD nu ook op zondag te lezen is:
http://www.rdopzondag.nl
Handig voor de liefhebbers.
mw schreef:Nou, ook ik werk in de zorg en dus zeer regelmatigop zondag.Maar dan nog vind ik de zondag anders als ik werk. Niet alleen praktisch (het ontbijten wat we op het werk dan doen, op zaterdag werk ik voor-voor de zondag zodat ik op zondag andere werkzaamheden heb, reikhalzend uitkijken naar de klok van hafl 4 en het is de enige dag dat ik het voor mijzelf goed kan praten dat ik plankgas richting huis ga
) maar ook gevoelsmatig.
Overigens, zag ik dat je op rdopzondag.nl niet de fotoseries kan bekijken.
jip_86 schreef:Let ook op de link: http://rd.pieterwolfert.com/ die dan in beeld staat. Is niet van RD dus.
Faramir schreef:Spijtig genoeg doet de site het niet meer. RD zal het initiatief wel niet zo op prijs gesteld hebben.
boer schreef:Ze zijn wat dit betreft nog ''roomser dan de paus''.
boer schreef:de link werkt inderdaad niet (meer).
Ik kan me voorstellen dat de medewerkers van RD vandaag best vrij willen zijn, maar laat dan de zaterdag pagina staan, net als dat we op zondag ook de papieren krant kunnen lezen, daar hoeft niemand van de redactie voor aan de slag, toch?
...iets met christelijke vrijheid , elkaar niets opleggen, verdraagzaamheid en een ieder zij ten volle verzekerd naar EIGEN geweten....
Speedy schreef:Jij pleit dus voor het toestaan van een illegale site die de content heeft gekopieerd zonder toestemming van het RD. Dus om het RD zwart te maken, sta jij gewoon activiteiten toe die tegen de wet ingaan. Ik denk dat je de balk eerst uit je eigen oog moet halen voor dat jij splinters met grove bewoordingen van een ander probeert aan te wijzen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten