jenn schreef:Ik kom niet zo vaak hier, maar toch zou ik graag de mening van anderen willen horen over het volgende vrijgezellige probleempje:
Gisteren heeft de jongen, die ik al meer dan een half jaar leuk vindt, mij afgewezen. Ik dacht dat het wederzijds was omdat hij continue oogcontact zocht als ik in zijn buurt was en er waren wel meer tekenen dat hij me interessant vond. Ik heb hem in al mijn dapperheid (want ik moest behoorlijk wat moed verzamelen na eerdere minder leuke ervaringen) verteld dat ik het jammer vindt dat ik hem zo oppervlakkig ken. Helaas kon hij zich daar niet in vinden. Er is nog iemand die hij niet kan vergeten en daarom wil hij het contact niet verdiepen. Voor mij erg spijtig natuurlijk, maar het is niet anders! Ik kan me d'r bij neerleggen gelukkig.
Maar mijn vraag is nu: moet ik ook sorry tegen hem zeggen dat ik zijn signalen dus verkeerd heb begrepen of geïnterpreteerd? Ben wel vaker afgewezen maar nog nooit op deze manier. De signalen waren er zo duidelijk maar toch wil het contact niet dieper. Iemand tips?
(En ergens ben ik heel klein beetje blij dat hij het wel best vindt zo, vrijgezellig zijn heeft namelijk ook best veel voordelen!)
ik zou het niet doen
ik heb een beetje zelfde meegemaakt alleen gelukkkig nooit gezegd
ik ben 1,5 verliefd geweest op een jongen en ik dacht dat hij mij ook leuk vind, ook om oogcontact en ik dacht te zien dat hij me leuk vind. ik dacht alleen dat hij verlegen was, maar durfde zelf ook niet te ondernemen

achteraf hoorde ik van zijn schoonzus dat ik het teveel had laten merken. (dus dat daar pas ik nu wel voor op

ik denk nu maar als jongens niet meer contact willen, dan vinden ze je ook niet leuk.