@AG Wat een mooie foto! En dat staartje SUPER schattig... Nina der haar is ook flink gegroeid maar dat wordt binnenkort eerst een keer goed kort geknipt en dan laten we het groeien ben zo benieuwd hoe dat staat bij Nina

@AJL Ik vind het CB ook altijd leuk even kijken of ze goed gegroeid zijn en even een gezellig praatje... Ik heb het idee dat Nina weinig in kilo's aankomt maar wel flink de lengte in schiet.
Jammer dat de jongste nog steeds een beetje aan het spoken is 's nachts drinkt hij 's nachts ook nog of is dat niet meer nodig?
@Jannoek Ja jou bevalling ging ineens heel vlug weet nog goed dat ik ineens zag staan ik ben bevallen... Terwijl je net daarvoor nog een bericht geplaatst had

Nina eet volledig met de pot mee alleen vlees vind ik zo lastig dat krijgt ze vaak niet weg... Als we iets van pasta of zo eten met gehakt eet ze het wel op maar eten we een keer aardappels,groente,vlees moet ze gehakt gewoon niet hebben. En ze eet alles gewoon apart (dus geen prakjes of fijngemalen)
Geregeld geef ik 2 plakjes kipfilet (broodbeleg) als vlees maar voor de rest houd mijn inspiratie eigenlijk op... Iemand nog tips?
Vanmiddag ga ik Nina's verjaardags taart en cupcakes ophalen ze zijn gemaakt met als thema haar geboortekaartje ben zo benieuwd hoe het eruit ziet!