Moderator: Moderafo's
Brion schreef:Aragorn schreef:Heeft niemand van jullie dan de Brieven uit de Hel van C.S. Lewis gelezen? Doe dat eerst even voor je serieus op schroefstrik gaat reageren...
Mijn welgemeende excuses: er stond in het schrijfsel van schroefstrik niet bij, dat we eerst Lewis moesten lezen, alvorens te reageren.
Als je wilt reageren op mijn berichten, ga gerust je gang. Je hoeft niet eerst een boek te lezen.
heiden zei:
Maar ik kan me mateloos ergeren aan mensen die klakkeloos alles aannemen wat ze door hun ouders/omgeving wordt aangeleerd, zonder ook maar één moment stil te staan bij de mogelijkheid dat het allemaal verzonnen zou kunnen zijn. Mensen die alles wat wetenschappelijk bewezen is, compleet negeren om maar geen afstand te hoeven doen van wat er in de bijbel staat geschreven.
heiden zei:
Mensen die er van overtuigd zijn dat ze ook christelijk zouden zijn als ze ergens in de arabische wereld uit twee islamitische ouders zouden zijn geboren....en ga zo maar door.
Gandalf schreef:Brion schreef:Aragorn schreef:Heeft niemand van jullie dan de Brieven uit de Hel van C.S. Lewis gelezen? Doe dat eerst even voor je serieus op schroefstrik gaat reageren...
Mijn welgemeende excuses: er stond in het schrijfsel van schroefstrik niet bij, dat we eerst Lewis moesten lezen, alvorens te reageren.
Als je wilt reageren op mijn berichten, ga gerust je gang. Je hoeft niet eerst een boek te lezen.
De naam Schroefstrik komt me aardig bekend voor. Komt volgens mij idd uit Brieven uit de Hel van C.S. Lewis.
heiden schreef:Maar ik kan me mateloos ergeren aan mensen die klakkeloos alles aannemen wat ze door hun ouders/omgeving wordt aangeleerd, zonder ook maar één moment stil te staan bij de mogelijkheid dat het allemaal verzonnen zou kunnen zijn.
heiden schreef:Mensen die alles wat wetenschappelijk bewezen is, compleet negeren om maar geen afstand te hoeven doen van wat er in de bijbel staat geschreven.
heiden schreef:Maar ik zie de toekomst zonnig tegemoet.
Even loos argument probeer hem maar eens te ontkennen.Frost schreef:caprice schreef:Het ontkennen van een bestaan van God is een atheïsme dat in de hel niet gevonden zal worden.
Loos dreigement. Probeer eerst die hel maar eens te vinden.
heiden schreef:Ik pretendeer heus niet te weten hoe het allemaal wèl in elkaar zit. Maar ik kan me mateloos ergeren aan mensen die klakkeloos alles aannemen wat ze door hun ouders/omgeving wordt aangeleerd, zonder ook maar één moment stil te staan bij de mogelijkheid dat het allemaal verzonnen zou kunnen zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten