JialiKelly schreef:Jaaaaaaaaaaaaa ik wil ook voetballen!!!!
nahjaa Henk, vrouwen kunnen heel goed voetballen!
ik dee et toch goed in Onstwedde??
vond ik anders wel...
En jullie als mannen schopten die bal heel de tijd over de caravan heen, hoezo lomp mannelijk voetbalgedrag???
en het valt wel op dat er ongeveer alleen nog maar vrouwen gereageerd hebben he?

Vrouwen zijn gewoon veeeel enthousiaster, ook al kunnen we misschien een heel klein beetje minder goed voetballen.
dus..

Mannen hoeven die bevestiging niet, en wachten tot de vrouwen gereageerd hebben, om vervolgens hun doordachte mening vrij te geven

Gori
nchem of Gorcum voor ingewijden

Evelien schreef:adres? voor eventuele gasten die met de trein komen?
Lekker is dat. Een routebeschrijving zonder adres

Daarmee maak je iedereen afhankelijk van de intelligentie waarmee die routebeschrijving is gemaakt. Door er een adres bij te doen kun je zelf ook nog plannen. Of zet er GPS-coördinaten bij da's voor sommigen onder ons nog makkelijker

Refoweb.nl/zaalvoetbal schreef:Klik hier voor een uitgebreidde routebeschrijving
uitgebreide misschien? (met 1 'd') (het infinitief heeft al een d, maar het gaat hier niet om de voltooide tijd, maar om een bijvoeglijk zelfstandig naamwoord

)
Tja lijkt me op zich wel leuk om te komen, moet ik wel even zeker stellen dat m'n agenda op die avond leeg is, er is namelijk een agendapunt dat misschien voor die datum op mijn naam komt te staan. Maar als dat niet zo is, wil ik best komen. Ik kan dan aantreden als fotograaf en als het heeel erg op prijs wordt gesteld ben ik ook bereid om het veld in te komen om wat balletjes te trappen...
Wel grappig trouwens Papendal staat in Route66 aangegeven als Nationaal Sportcentrum dus kun je gewoon op Papendal zoeken. Overigens had ik het liever in Papen
drecht zien plaatsvinden maar ja zo heeft iedereen zijn voorkeuren