Moderator: Moderafo's
Sterretje schreef:In het ziekenhuis dacht de gynacoloog dat wij nu ook wel klaar zouden zijn. 'een jongen en een meisje, een koningskoppel'
ajl schreef:En ik moet eerlijk zeggen dat ik mij er toch wel altijd zorgen maak of ze niet te dik zijn. In mijn familie zijn toch wel een aantal mensen met overgewicht en dat is gewoon niet gezond en zorgt toch voor problemen. Er is recent een onderzoek geweest waaruit naar voren is gekomen dat kinderen die als baby al overgewicht hebben een veel grotere kans hebben om als volwassene ook overgewicht te krijgen/houden. Vetcellen bouw je toch in je jeugd op.
vpk schreef:dank je. ze is morgen 22 weken en ze is precies een week na de uitgerekende datum geboren.
Schipje schreef:[Laat ik gelijk een misverstand uit de weg helpen, als ik zo brutaal mag zijn ajl
Dit geld niet voor baby's die dik zijn en bv krijgen. Niet omdat bv heilig is maar omdat het een lichaamseigen stof is met lichaamseigen eiwitten. In kv gemaakt van koemelk zitten eiwitten die een mens dik kunnen maken omdat een kalfje veel meer eiwitten nodig heeft want een kalf groeit verhoudingsgewijs veel sneller als een mensenbaby.
Ik kan me overigens je zorg wel een beetje voorstellen, maar je andere kinderen... trok dat niet bij toen ze groter werden? Dat hoor je meestal toch wel...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten