Refowebkids deel 16

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor ajl » 14 feb 2012 10:52

MissF schreef: Al vind ik de box nu al weer een sta-in-de-weg, dus ik weet niet of ik hem nog een jaar laat staan.

Grappig, onze box staat er al ruim 3,5 jaar onafgebroken en ik vermoed dat hij er nog wel ruim 2 jaar blijft staan :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 feb 2012 11:57

@Evelien Als je denkt dat het wipstoeltje het aankan zou ik het gewoon nog gebruiken hoor. Wij hebben er een en ik heb echt geen idee tot hoeveel kg het is maar Nina zit er geregeld nog heerlijk in (weegt 9140)
Hoe lang is S wel grappig dat hij al zo groot is! Nina is nu met ongeveer 9 maanden 73,5cm

@MissF Hoe gaat het nu 's nachts? Staat de box je zo in de weg? Ik heb er echt geen last van hoop hem nog lang te gebruiken voor Nina.

@Jannoek Wat gaat Floris lekker snel! Nina gaat nu wel staan maar lopen doet ze niet langs de kantjes wel als je haar handjes vast houd maar dat doen we bijna nooit.
Ze denkt wel dat ze los kan staan lekker handig knalt ze elke keer vol tegen de grond :( :( Hou af en toe mijn hart vast...
Ben benieuwd hoelang/zwaar Floris nu is. Nina is 73.5 en weegt 9140 nu pas met 11 maanden weer.

@AJl Knap van C dat ze het al op een potje/wc doet. Je hoort het wel vaker dat ze hun ontlasting op houden hopelijk krijgt ze er niet al te veel last van.
Ben je al weer aan het werk?

@Laura Die uitspraken van je grote zoon geweldig!!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 14 feb 2012 12:03

@ liefie Ik had eigenlijk gisteren moeten beginnen, maar heb nog 4 weken vakantie opgenomen. Ik krijg al buikpijn bij de gedachte dat hij naar het kdv gaat over 4 weken :? , het eerste loslaten :wink:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 14 feb 2012 12:29

ajl schreef:@ liefie Ik had eigenlijk gisteren moeten beginnen, maar heb nog 4 weken vakantie opgenomen. Ik krijg al buikpijn bij de gedachte dat hij naar het kdv gaat over 4 weken :? , het eerste loslaten :wink:

Kan me dat heeeel goed voorstellen ajl! Ik moet volgende week zaterdag op cursus en omdat manlief er niet is moet ik M voor het eerst een hele dag achterlaten. Ik zie nu al overal leeuwen en beren...maar ja, hij is 4 dus het wordt weleens tijd dat hij een dagje bij mama weg is 8-[

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 14 feb 2012 13:05

De eerste keer is altijd het moeilijkst. Toen ik H voor het eerst naar het kdv bracht, heb ik de avond voordat ik hem wegbracht de hele avond zitten huilen en mijn collega heeft haar auto total loss gereden bij de eerste keer wegbrengen. Door de tranen zag ze het verkeer niet meer :lol: Nu heb ik met H en C met het kdv geen moeite meer, maar ik moet er nog niet aan denken dat ze uit logeren gaan. Dat kan nog wel 18 jaar wachten :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 feb 2012 13:07

@AjL heerlijk dat je nog 4 weken vrij bent! Geniet er maar lekker van... Ik heb de eerste keer wegbrengen niet vervelend gevonden mijn man brengt Nina altijd weg :lol: Ik mocht ze weer ophalen is veel leuker :wink:

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 14 feb 2012 13:12

Weer even showen hoor :wink:

*Foto verwijderd
Laatst gewijzigd door Dippie op 16 mar 2012 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 14 feb 2012 13:28

Evelien schreef: Nu zat ik wat rond te kijken en zag ik een Sit en Joy Snoozy, die zijn ook leuk voor oudere kindjes. Maar of dat echt praktisch is!?? geen idee. Iemand daar ervaring mee?

Ik heb er geen, maar mijn nichtje heeft 'm en vind het helemaal geweldig. Voor de eerste gebruikt en dan kan daarna geloof ik een laag af en kan je het later ook gebruiken als bijvoorbeeld stoeltje aan tafel. Nu ligt bij haar de 2e er in. Zij heeft niet eens een wipper.

H. zag de wipstoel boven staan en vond het zo leuk, klom er gelijk in. Hij heeft het gehouden met haar 15kg. 8)
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 feb 2012 13:39

Wij hebben een wippertje en er staat ZIPP op geen idee waar hij vandaan komt is een 4de handse of zo :lol: MAar super stevig dochtertje van mijn vriendin gaat er altijd in zitten als ze hier is (wordt in april 2 jaar) en dan buigt hij niets door en je kan de bekleding super makkelijk eraf halen en wassen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 feb 2012 14:48

@MissF, het gaat aardig met hem. Gelukkig slaapt hij de laatste tijd lekker door en we zijn ook al begonnen met fruithapjes wat hij super lekker vindt en het ook erg goed op reageert. Het zou fijn zijn als hij kon gaan kruipen. :oops: Hij moet wel continu uitgedaagd worden heb ik het idee. Maar goed daar heb ik niet altijd tijd voor. :oops:

@Liefie, ik heb geen idee hoelang S.imon is. De laatste keer op t cb was hij 64 cm (en dat was ergens begin januari).

@Laura, sterkte a.s. zaterdag. bbrr kan me heel goed indenken.

@JPC, klopt ja. je kunt dat ding later als een soort stoeltje gebruiken (soort van zitzak ofzo).

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 feb 2012 16:35

Evelien, lastig dat je hem dan niet lekker een poosje kunt laten he, en hem steeds moet entertainen. Gaat het wel beter met overdag slapen?
Liefie, de box staat eigenlijk helemaal niet in de weg, ik denk dat ik gewoon te verwend ben met teveel ruimte :oops: Want net dat ene plekje is zo mooi voor een antieke secretaire :mrgreen: Maar ik had me voorgenomen om Frederiek langer in de box te laten dan Jurian (die zat er tot net 1 jaar in, daarna hebben we m naar zolder gedaan). Ik denk dat ik gewoon raar ben, ik vind het zo rommelig staan in de kamer, maarja, dat hoort erbij he, met kinderen :D
ajl, wat lekker dat je nog vakantie hebt, ik vind met 10 weken al wegbrengen ook echt te snel hoor. Voor mezelf niet zo, maar dan is het kindje nog zo inimini.
Dippie, wat een schatje! En die broek, geweldig!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 14 feb 2012 18:40

Dippie: Wat een lieverdje zeg :D :D :D

PPM: Sterkte hoor met het gedoe rondom je man en je zieke zoontje!!
Ik denk aan je.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 feb 2012 22:43

@ liefie ik denk dat zoonlief de 10kg wel gepasseerd is... en de 75cm.. donderdag weet ik t ;-) leuk dat nina ook staat! Dan zal t stappen ook niet lang meer duren waarschijnlijk! Ik hou hier ook steeds mn hart vast... van de week liep hij langs de bank, en viel ineens plat op de grond. Au. Of hijgaat staan aan de wasmachine, deurtje open en zwiept dan ineens achterover. Ook au. Echt heel zielig, maar ik ben bang dat het er een beetje bij hoort, al probeer ik hem zo veel mogelijk te beschermen, maar dat lukt niet altijd...

Wat wipstoel betreft, wij hebben een babybjorn wipstoel. Ideaal ding. Uitwasbaar, stofje is aan twee kanten te gebruiken, verschillende standen, en plat in te klappen. En dan ook echt héél plat. Ding ging dus overal mee naar toe.

@ box, wordt hier niet heel veel gebruikt, alleen als ik even wegga uit de kamer of wat in huis wil doen.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 feb 2012 09:12

@ Jannoek Het lijkt mij best wel lastig als ze zo snel gaan lopen. Het begrip is er natuurlijk nog helemaal niet en inderdaad erg wankel.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 feb 2012 09:24

@ppm Weten jullie al wanneer je man geopereerd wordt? Heftig altijd als ik jou verhalen lees heel veel sterkte! heb altijd bewondering voor je hoe je het doet.

@Jannoek Herkenbaar dat vallen enz ik kijk echt niet met een gerust gevoel als ze gaat staan of zo want soms knalt ze gewoon recht achterover :( :(
Zei al tegen mijn man eigenlijk is ze nog veel te klein om dit allemaal te doen maar ik zou ook niet weten hoe ik ze tegen moet houden.
Ben benieuwd hoor hoe het op het CB is... Gaan de nachten al wat beter?

Eerst maar weer eens een poepbroek gaan verschonen er is weer een tand door en nu staan er nog 3 op springen...

Terug naar “Archief”