Lenny schreef:Heel veel sterkte JPC! Respect dat je het zo volgehouden hebt joh!
Hopelijk geneest het nu snel, moet enorm pijnlijk zijn voor je!
Moderator: Moderafo's
Lenny schreef:Heel veel sterkte JPC! Respect dat je het zo volgehouden hebt joh!
Hopelijk geneest het nu snel, moet enorm pijnlijk zijn voor je!
juffiejuf schreef:@ koeitje; waarom wil je af gaan bouwen? Erg lastig als kids geen kv willen. Succes!
jeepeecee schreef:dank voor alleTja hoe het gekomen is weet ik niet, E. hapt gewoon goed, d'r tongetje is ook niet te kort en doet ook gewoon zijn werk. Ze lag ook goed aan aldus mensen in het ziekenhuis en kraamverzorgster. Dus misschien zijn mijn tepels niet bestand tegen zo'n zuigkracht? En daarna denk ik gewoon dat ik te lang heb door gebikkeld.
Er zijn zo veel mensen met kloven waar het uiteindelijk toch wel lukt dacht ik, dus dat moest ik ook kunnen
Nou ja, hopelijk gaat het snel beter.
Dippie schreef:Lijkt me echt een drama als ze geen kv willen of niet uit een fles willen drinken. Heb die ellende op mn werk meegemaakt, dus ben al gelijk begonnen om het ook in flesjes te geven. Nu zowiezo meestal 4 voedingen op een dag uit de fles, gaat super. Ook geef ik af en toen een flesje kv, zodat ze dat ook gewoon drinkt in geval van nood. En ze vind het allemaal prima, merk geen verschil
trijntjejohanna schreef:lekker laten slapen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten