Bumba schreef:Dan begrijp ik het commentaar/opmerkingen niet, of krijg je zo vaak logés?
mensen weten wel dat ik borstvoeding geef, ook al zien ze het niet

Moderator: Moderafo's
Bumba schreef:Dan begrijp ik het commentaar/opmerkingen niet, of krijg je zo vaak logés?
*Annet* schreef:Vind je het gek? Het is toch geen alledaags verschijnsel, een peuter aan de borst. Was hier ook es een stel op bezoek. Die moeder trots dat dat kind nog aan de borst was (het liep al) maar wel zeuren dat dat kind steeds kwam proberen om een slokje te halen. Aan haar borsten zat enz.
J.A. schreef:geef je flesvoeding dan is dat gewoon de 2de keus
Jannoek schreef:k heb advies nodig: ik voed floris nu ruim 8mnd, en over een paar weken heb ik niet meer de mogelijlheid om onder werktijd te kolven.. Wat is dan de beste oplossing?
Kolven levert erg weing op ook, vandaag 2x half uur, bij elkaar 50cc. Daar heeft de kleine man niet.genoeg.aan.uiteraard
Kan ik het kolven achterwege laten, hem.overdag 1x kv geven en s ochtends, s avonds en s nachts bv? En wat dan te doen op de dagen dat ik niet werk?
*Annet* schreef:En, ik zeg helemaal niet wat een ander zou moeten doen. Wel mag ik zeggen dat ik het gewoon genant vond om in mijn eigen huis te kijken naar een kind wat aldoor de moeder naar de borsten zat te graaien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten