Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2012 09:07

Vieze afwas bewijst dat ik mijn gezin te eten geef. Volle vuilnisemmers laten zien dat ik hun troep opruim. Een rommelige vloer laat zien dat mijn kind plezier mag hebben. Een berg wasgoed is het bewijs dat ik mijn kind schone kleding geef, en een natte badkamer laat zien dat ik hem in bad doe. De volgende keer dat je me bezoekt en het niet opgeruimd is, denk dan daar eens over na voordat je oordeelt. Als je komt om ons te zien: Wees welkom, kom binnen! Als je komt om mijn woning te bekijken, maak maar een afspraak!

:wink:

J.A.
Sergeant
Sergeant
Berichten: 393
Lid geworden op: 07 mei 2010 10:08

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor J.A. » 06 jan 2012 09:25

[quote="ajl"
@ ja Ik moet zeggen dat ik dat moeilijk te geloven vind. Hoe kan nu de stand van de kaak/tanden veranderen door een osteopaat?[/quote]

ajl: Heel eenvoudig: zij brengt de kaken weer terug naar hun normale stand.
het is heel pijnlijk, maar het werkt echt! eerste behandelingen 2 weken ertussen en dan nog een keer terug met 1 maand! en voila! ze was ook gelijk van haar vele bloedneuzen af, wel 3x per week!
het werkt alleen voor kinderen die in de groei zijn, het liefst voor hun 10de jaar!

net als met middenoorontsteking/oorpijn bij mijn zoon: zijn neustussenschot stond niet goed, daardoor was de verbinding met zijn oren niet juist, door behandelingen nooit geen heftige oorpijn of middenoorontsteking meer!

Er kan bij een bevalling zo snel iets veranderen aan het lijfje omdat het nog kraakbeen is, dit geeft op latere leeftijd zulke klachten, daarom ben ik ervoor om een baby, zodra een osteopaat wil behandelen na te laten kijken en dan zul je zien dat de huilbaby's echt minder worden omdat ze 'recht gezet' zijn!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor Evelien » 06 jan 2012 09:59

trijntjejohanna schreef:Vieze afwas bewijst dat ik mijn gezin te eten geef. Volle vuilnisemmers laten zien dat ik hun troep opruim. Een rommelige vloer laat zien dat mijn kind plezier mag hebben. Een berg wasgoed is het bewijs dat ik mijn kind schone kleding geef, en een natte badkamer laat zien dat ik hem in bad doe. De volgende keer dat je me bezoekt en het niet opgeruimd is, denk dan daar eens over na voordat je oordeelt. Als je komt om ons te zien: Wees welkom, kom binnen! Als je komt om mijn woning te bekijken, maak maar een afspraak!

:wink:



=D> =D>


Gisteren bij t CB geweest. We hebben een flinke kerel. :oops: (8,2 kg en 64 cm).

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein
Berichten: 948
Lid geworden op: 13 sep 2008 15:47
Locatie: DL

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor elvira (gast) » 06 jan 2012 10:11

@TJ: goed gezegd! (ook al moet ik zeggen dat ik het toch altijd vervelend vind als er onverwachts iemand op de stoep staat en het een enorme bende is :? )

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2012 10:12

@elvira goed gejat :wink: maar wel de waarheid! ik vind het ook niet echt leuk als iemand onverwachts komt en het is niet netjes.. maar ja dat is dan maar zo.. ze komen toch voor mij? ik kan hier overdag wel gaan opruimen, maar het heeft zooo weinig zin.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor Evelien » 06 jan 2012 10:45

elvira (gast) schreef:@TJ: goed gezegd! (ook al moet ik zeggen dat ik het toch altijd vervelend vind als er onverwachts iemand op de stoep staat en het een enorme bende is :? )


Daar kan ik echt niet mee zitten.... :wink: En bij anderen vindt ik het ook geen probleem, zolang ik maar geen haren van hun huisdier in m'n thee/koffie/sap vindt.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor MissF » 06 jan 2012 10:52

Wat een heerlijk reusje Evelien :D Goed teken toch, als hij zo goed groeit
Echt een vreselijke bende is het hier zelden. Afwas laat ik eigenlijk nooit staan op het aanrecht. Gaat meteen de vaatwasser in. En toen dat ding een tijd kapot was, waste ik alles meteen af. Dat vind ik niet zo fris, op het aanrecht laten staan een halve dag.
Maar kinderspeelgoed ligt hier wel altijd. Al speelt Jurian zelf tegenwoordig vaak wel in zijn hoekje, en dat zie je niet als je de kamer binnen komt lopen. Maar nu hebben we even 6 kids hier, 4 logeetjes, en dan ligt er overal wel wat, stripboeken, speelgoed. Maar dat kan me dan niks schelen. 's Avonds ruim ik alles op, en ik weet nu ook wel dat we vanavond weer gewoon 2 kids hebben, dus dan is de zooi ook weer over. En zoals vanmorgen zorg ik wel dat na het ontbijt alle ontbijtspul opgeruimd is, en dat ik daarna even alle bedden opmaak. Anders voel ik me toch niet prettig in mijn eigen huis. Maar zoiets is een kleine moeite. Zeker met kinderen die zichzelf wel vermaken.

Afgelopen dagen was mijn man bezig met het schuren van de vloer, toen stonden alle meubels in een hoek, en zat echt alles van boven tot onder helemaal onder een dikke laag stof. Dan voel me ik me bijna ongelukkig. Ben dan dolblij dat het gisterochtend allemaal weer netjes was :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor Sterretje » 06 jan 2012 12:24

Tja, ik ben dus echt een mama die niet tegen rommel kan.
Was uit de droger: direct opvouwen. Wasmand vol strijk: direct strijken.
AJS moet na het spelen met iets het direct opruimen voor ze met wat anders gaat spelen.
En tussen de middag ruim ik alles op, zodat we na het eten 'opnieuw' beginnen met rommelen.
Ik kan me ergeren aan een vuil kopje op tafel of op het aanrecht.. gewoon direct in de vaatwasser. (AJS zet ook haar vieze spullen direct in de vaatwasser). En na het gebruik van de badkamer, direct de boel even droogmaken met de handdoek.
Betekend dit dat ik uren bezig ben, nee helemaal niet, gewoon orde en regelmaat. En daarbij je kids ook leren hoe of wat. We hebben 3 wasmanden (kleur, wit e.d.) en dochterlief weet welke was in welke mand moet. Ruimt zelf haar rommel op enz.

Er ligt echt wel een stapeltje post o.i.d. maar niet ongeorganiseerd....
Time flies when you have none!

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor LauraC » 06 jan 2012 12:26

Sterretje schreef:Tja, ik ben dus echt een mama die niet tegen rommel kan.
Was uit de droger: direct opvouwen. Wasmand vol strijk: direct strijken.
AJS moet na het spelen met iets het direct opruimen voor ze met wat anders gaat spelen.
En tussen de middag ruim ik alles op, zodat we na het eten 'opnieuw' beginnen met rommelen.
Ik kan me ergeren aan een vuil kopje op tafel of op het aanrecht.. gewoon direct in de vaatwasser. (AJS zet ook haar vieze spullen direct in de vaatwasser). En na het gebruik van de badkamer, direct de boel even droogmaken met de handdoek.
Betekend dit dat ik uren bezig ben, nee helemaal niet, gewoon orde en regelmaat. En daarbij je kids ook leren hoe of wat. We hebben 3 wasmanden (kleur, wit e.d.) en dochterlief weet welke was in welke mand moet. Ruimt zelf haar rommel op enz.

Er ligt echt wel een stapeltje post o.i.d. maar niet ongeorganiseerd....

Zo ben ik ook hoor :oops: Jaren geleden (voordat we M hadden) zei de dochter van een vriendin eens dat ze zo graag bij mij speelde omdat mijn plinten zo schoon waren :mrgreen: Bovendien breng ik de hele dag met M door, dus al het echte huishouden gebeurt als hij slaapt.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor Evelien » 06 jan 2012 12:46

MissF schreef:
Afgelopen dagen was mijn man bezig met het schuren van de vloer, toen stonden alle meubels in een hoek, en zat echt alles van boven tot onder helemaal onder een dikke laag stof. Dan voel me ik me bijna ongelukkig. Ben dan dolblij dat het gisterochtend allemaal weer netjes was :D


Dat hebben wij ook mee gemaakt.... ik had de boekenkast en de openkasten afgedekt met zeil... De volgende keer ga ik echt alles in dozen doen en met driedubbelzeil afdekken.

Morgen gaan we voor het eerst lekker zwemmen met S.imon. k Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden.

Gebruikersavatar
AikonGirl
Majoor
Majoor
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 apr 2004 12:34

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor AikonGirl » 06 jan 2012 13:21

Evelien, onze kinders zijn dan even zwaar. :)
Femke is nu ook 8130gr. Geen idee hoe lang ze is.

We hebben een uber klein huisje, dus het staat wel al snel vol hier met speelgoed.
Dus Ilona moet ook altijd eerst opruimen voordat ze iets anders mag pakken om mee te spelen.

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor LauraC » 06 jan 2012 13:31

AikonGirl schreef:We hebben een uber klein huisje, dus het staat wel al snel vol hier met speelgoed.
Dus Ilona moet ook altijd eerst opruimen voordat ze iets anders mag pakken om mee te spelen.

Wij hebben ook niet veel ruimte, dus dan merk je het ook meteen als er veel speelgoed ligt. Het lijkt hier sowieso groter als alles op zn plekje ligt ;)

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 jan 2012 13:39

sterretje: wat jij zegt, doe ik ook, maar toch... voelt mijn huis als niet netjes. nu ligt er alleen een bal en een plaid... meer niet, en staat de wasmand nog naast mij omdat het net gevouwen is.
Het zal wel het gevoel zijn. Heb overigens wel een rommelmandje op tafel met vaseline, schaar, banaan marijn zijn kdv schrift ed. Miss daar eens wat anders op bedenken :oops: Heb gewoon de gave niet om dat te regelen en iets gezelligs huiselijks te maken van mijn huis...

Wow.. wat is hij lekker gegroeid evelien!! Fijn!

Geen idee hoe hier de stand is kwa lengte en gewicht. Hij begint nu 74 te ontgroeien, en 80 komt in de buurt, maar dat is nog wel aan alle kanten te groot en te wijd. Mag pas in feb weer (officeel niet, maar omdat ik met een onderzoek meedoe, is dat het afsluitende consult.)

AG. WIj hebben ook een klein huisje, een inbouw trapkastje, mini kastje hoor, die mag vol met julia dr spelletjes, waar marijn niet aan mag komen. Als die vol is, gaat de rest naar zolder. En de ikea trofast trapkast, dus die van laag naar hoog. 1 bak is voor mij, de rest is voor hun, boekjes zitten erin knutselspullen, duplo, poppezooi, autootjes en als ze wat anders wil, gaat er iets naar zolder en er komt wat anders terug.

Nu op... naar het bedenken van cadeautjes voor juul dr verjaardag. Een fiets krijgt ze van de zomer als ze nog iets gegroeid is, dan kan ze meteen een 20 inch en hoef ik volgend jaar neit meer en kan ze ook zelf meefietsen, pa en ma wonen wat verder weg, dan kan marijna chterop. Maar verder.. het enige dat ze als allefliefste wil is een trapveer :) :lol: of een hond of televisie... en ze wilde ook graag een paard, want als mama of papa dat niet voor paard wilden spelen kon ze zelf wel paard rijden! :lol: ze bedoelde wel een speelgoedpaard ,want die poept niet op de grond! Kortom... ze weet zelf ook niks!

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor LauraC » 06 jan 2012 13:56

Michael wil een motorfiets voor z'n verjaardag. Hij weet dat hij 18 moet zijn daarvoor, dus ik vroeg: Hoe oud wordt jij nou? Zegt hij: 11, dussss...
Maar goed, hij krijgt een Playmobil onderzeeer en een vuilniswagen met allemaal knopjes die ook bijgeleverde containers kiept enzo. Verder denk ik nog een puzzel of een spelletje.

Gebruikersavatar
Appel
Verkenner
Verkenner
Berichten: 72
Lid geworden op: 15 dec 2011 12:47

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor Appel » 06 jan 2012 14:12

Hallo,

Ik ben Appel en lees al een tijdje mee met jullie. Ik heb het idee dat ik jullie ondertussen al aardig ken, grappig is dat. Ik zou het best leuk vinden om ook mee te schrijven.

Ik ben getrouwd en moeder van drie: een zoon van bijna 7, een zoon van 4,5 en een dochter van 7 maanden. Er zijn een hoop kinderen ongeveer even oud als onze jongste zag ik, leuk! Als je nog wat wilt weten, hoor ik het wel.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 97 gasten