(daarna trok dat wel weg gelukkig
 (daarna trok dat wel weg gelukkig  )
)Sterkte allemaal met de bevalling
Moderator: Moderafo's
 (daarna trok dat wel weg gelukkig
 (daarna trok dat wel weg gelukkig  )
)

Het beleid is daar dat als je met zo'n 'klacht' een CTG hebt gehad, je de volgende dag er nog één moet laten maken, dus vandaar dat ik er vanmorgen weer lag, maar ook nu was alles gelukkig prima! Die kleine heeft gewoon minder ruimte en is daardoor minder beweeglijk. Hij/zij moet er ook gewoon uit komen
 Het beleid is daar dat als je met zo'n 'klacht' een CTG hebt gehad, je de volgende dag er nog één moet laten maken, dus vandaar dat ik er vanmorgen weer lag, maar ook nu was alles gelukkig prima! Die kleine heeft gewoon minder ruimte en is daardoor minder beweeglijk. Hij/zij moet er ook gewoon uit komen 
 Ik moet nu woensdag wéér terug komen voor een CTG, maar dat is puur soort van beleid zeg maar. Woensdag is DE dag
 Ik moet nu woensdag wéér terug komen voor een CTG, maar dat is puur soort van beleid zeg maar. Woensdag is DE dag  Dus ik hoop toch wel dat we die afspraak af kunnen zeggen
 Dus ik hoop toch wel dat we die afspraak af kunnen zeggen 
 Zo begon het bij mij ook al werd ik gelijk de volgende dag ingeleid omdat de gyn het maar niks vond dat Nina zo weinig bewoog en op de groeiecho zagen ze dat Nina heel zwaar zo zijn weken waren niet meer te meten... Al viel dat gelukkig reuze mee toen ze eruit kwam
  Zo begon het bij mij ook al werd ik gelijk de volgende dag ingeleid omdat de gyn het maar niks vond dat Nina zo weinig bewoog en op de groeiecho zagen ze dat Nina heel zwaar zo zijn weken waren niet meer te meten... Al viel dat gelukkig reuze mee toen ze eruit kwam   

Dippie schreef:Nou, ik heb onze kleine uk net nog onverwachts mogen bewonderen! Het ziekenhuis belde dat ik me niet meer had gemeld op de poli en ik geen arts had gesproken en dat ze normaal eigenlijk ook nog even een echo maken voor de zekerheid. Ze vroeg dus of ik terug kon komen. Net weer geweest dus en gelukkig was alles helemaal in orde! Was toch stiekem wel leuk dat ik beebje nog even mocht zien, hopenlijk snel in t eggieIk moet nu woensdag wéér terug komen voor een CTG, maar dat is puur soort van beleid zeg maar. Woensdag is DE dag
Dus ik hoop toch wel dat we die afspraak af kunnen zeggen

(voor die woensdag en donderdag).
 (voor die woensdag en donderdag). mw schreef::shock:
http://www.nu.nl/buitenland/2678154/bab ... sland.html
 !
 !Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten