geslachtsgemeenschap onder jongeren

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Anita85
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Anita85 » 16 nov 2002 15:50

B. Lijkt me opzich zelf duidelijk.

Nog even terug op hoeveel % al gemeentschap heeft gehad: Dit is dan wel allemaal vrijwillig? Of zit er ook een stukje dwang bij?
En dat pubers er meer mee bezig zijn kan me nog een beetje voorstellen, maar 11-13 jaar?? Hoe komen ze aan de voorlichting ==> media!!

Groet je...
Kan niet begrijpen dat je het niet begrijp, als het nou zo onbegrijpelijk is kan ik begrijpen dat je het niet begrijp, maar nu het zooo begrijpelijk is begrijp ik niet dat jij het niet begrijp. Begrijp je??

Petra
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

My opinion

Berichtdoor Petra » 18 nov 2002 21:50

Je ziet tegenwoordig ook veel vaker dat de leeftijds verschillen tussen jongeren groter worden. Als je sterk in je schoenen staat en duidelijk je mening geeft, hoeft dit geen probleem te zijn, maar als je bang bent om bijv. afgewezen te worden, kan je je best laten meeslepen (over jongeren in de wereld, maar ook uit onze kringen). Terwijl je het eigenlijk niet echt wil. Ik denk dat dat ook een groot probleem is!

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 19 nov 2002 15:34

Mijn antwoord:
A,B,C

A -> Een onderdeel van de opvoeding zou moeten zijn de eerbied voor de sexuele gemeenschap, als een van de mooiste dingen binnen een relatie. Dus bij voorlichting meer nadruk op de betekenis dan op de technische zaken...
B -> Duidelijk dat daar een veels te grote hoeveelheid sex gepropageerd wordt
C -> de totale ontkerstening van de samenleving. De algemene moraal daalt drastisch, met alle gevolgen van dien.

Terug naar “Archief”