Hallo beste mensen, even wat dingetjes recht zetten. Ik ben de Webmaster van Geloven.net, en vind deze site net zo goed fantastisch. Misschien dat we een ooit een keertje een kunnen worden en een grote geloofs site en discussie kunnen vormen.

Dus dat we op het internet alvast bij elkaar kunnen komen en dan later gaan we kijken of dat met de kerken ook kan gebeuren. Laten wij de goede trend zetten.

Nou ja, ik ben zelf al even lid van RefoWeb, en ik vind het een leuk forum. Ik zag dat er iemand onder de naam INVINCIBLE gepost had over mijn forum. Geen id wie dat is. Het feit waarom mijn forum wat problemen heeft met de tijd etc. komt door een conversie van een MsAccess Dbase naar een MySQL dbase.(voor de insiders) Ik ben geen goeroe op het gebied van PHP maar ik weet wel iets meer dan een Newbie of NoKnow. Ik wil zeker geen concurrent zijn van RefoWeb, maar meer een collega, als je begrijpt wat ik bedoel. Het forum van mij (en deze ook) kun je gewoon gratis downloaden bij
www.PhpBB.com en is een forum dat gemaakt is door een paar gasten en iedereen mag het gewoon gebruiken. Ik gebruikte dit forum nu vanaf afgelopen juli en daarvoor gebruikte ik 2 maandjes een andere. Ik gebruik het dus iets langer als Refoweb, maar refoweb bestaat langer volgens mij en heeft gewoon meer naam en leden. Geef nie, er zijn zat mensen die nog willen praten over het geloof etc. Ik hoop op een gezonde samenwerking tussen deze 2 sites en zeker geen concurrentie die wij kennen in het dagelijks leven. We hebben allebei toch hetzelfde doel, uiteindelijk. Is het trouwens zo dat er inderdaad veel refo's op dit forum zitten? (geen probeem overgens, want zelf ben ik dat ook

)
Groeten van Alex
(ps Wie weet is Henkie wel bereid in een bepaalde vorm van samenwerking, who knows?

)
pps: Ik wil graag wat reacties horen over mijn begin pagina. Ikzelf vind het nog niet helemaal zoals zou moeten (te langzaam etc) Ik wil zelf deze site gaan veranderen, en zou het leuk vinden als iemand mij wil helpen. Ik heb wel gemerkt dat ik het zelf niet alleen kan doen omdat het gewoonweg te druk is en veel werk, Is er iemand die mij zou willen helpen die site te maken) Liefst iemand die ook weet hoe PHP/MysQL werkt en ook met Dreamweaver MX kan werken. Dit is geen reclame stunt om mensen naar die site te trekken maar meer een noodkreet

Alvast bedankt. Je kunt mailen naar
alexmes@planet.nl
..:: Mijn Forum is Jou Forum ::..