Forum layout hetzelfde als op Battlefield

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 14 nov 2002 22:02

Napoleon schreef:
Night schreef:
Overigens...als je heeeeeel erg graag wilt....tja...dan zullen we er eens over nadenken...op je verjaardag een uurtje de tijd ofzo? :mrgreen:

oh ja, als dat zou kunnen..... :mrgreen:

hahah...lijkt me een eenvoudige wijze om iemand veel vreugde te bezorgen...
We houden het in gedachten! ;-)
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 14 nov 2002 22:06

maar dat telt dan zeker niet mee voor de stats?
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 14 nov 2002 22:16

Napoleon schreef:maar dat telt dan zeker niet mee voor de stats?

Grijns....nee...
Maar nu verwacht je zeker dat ik ga zeggen dat we die er dan nog gewoon bij op gaan tellen ook?
Een vinger..hele hand? :mrgreen:
maaruh..dacht dat jij niet zo bijzonder geinteresseerd was in de stats?
;-)

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 15 nov 2002 09:29

nou, nee, maar andere mensen die dit als eventuele wens hebben misschien wel....

aan de andere kant is dit natuurlijk niet belangrijk, je kunt niet voor iedereen een uitzondering maken...
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 15 nov 2002 10:38

Napoleon schreef:nou, nee, maar andere mensen die dit als eventuele wens hebben misschien wel....

aan de andere kant is dit natuurlijk niet belangrijk, je kunt niet voor iedereen een uitzondering maken...

Nee, twas een puur persoonlijk nog nader te overwegen aanbod voor jou.
Dus geen ladingen mail met allemaal exotische verzoeken of wensen graag ;_0

Maar laat ons terug gaan naar de lay out....die mij nog steeds prima bevalt...

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 15 nov 2002 10:59

mij ook...
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 15 nov 2002 15:03

JA zeker!! Tis iiiideaal!!!

ForumFreak
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor ForumFreak » 19 nov 2002 11:05

Hallo beste mensen, even wat dingetjes recht zetten. Ik ben de Webmaster van Geloven.net, en vind deze site net zo goed fantastisch. Misschien dat we een ooit een keertje een kunnen worden en een grote geloofs site en discussie kunnen vormen. :?: Dus dat we op het internet alvast bij elkaar kunnen komen en dan later gaan we kijken of dat met de kerken ook kan gebeuren. Laten wij de goede trend zetten. :lol: Nou ja, ik ben zelf al even lid van RefoWeb, en ik vind het een leuk forum. Ik zag dat er iemand onder de naam INVINCIBLE gepost had over mijn forum. Geen id wie dat is. Het feit waarom mijn forum wat problemen heeft met de tijd etc. komt door een conversie van een MsAccess Dbase naar een MySQL dbase.(voor de insiders) Ik ben geen goeroe op het gebied van PHP maar ik weet wel iets meer dan een Newbie of NoKnow. Ik wil zeker geen concurrent zijn van RefoWeb, maar meer een collega, als je begrijpt wat ik bedoel. Het forum van mij (en deze ook) kun je gewoon gratis downloaden bij www.PhpBB.com en is een forum dat gemaakt is door een paar gasten en iedereen mag het gewoon gebruiken. Ik gebruikte dit forum nu vanaf afgelopen juli en daarvoor gebruikte ik 2 maandjes een andere. Ik gebruik het dus iets langer als Refoweb, maar refoweb bestaat langer volgens mij en heeft gewoon meer naam en leden. Geef nie, er zijn zat mensen die nog willen praten over het geloof etc. Ik hoop op een gezonde samenwerking tussen deze 2 sites en zeker geen concurrentie die wij kennen in het dagelijks leven. We hebben allebei toch hetzelfde doel, uiteindelijk. Is het trouwens zo dat er inderdaad veel refo's op dit forum zitten? (geen probeem overgens, want zelf ben ik dat ook 8) )

Groeten van Alex

(ps Wie weet is Henkie wel bereid in een bepaalde vorm van samenwerking, who knows? :wink: )

pps: Ik wil graag wat reacties horen over mijn begin pagina. Ikzelf vind het nog niet helemaal zoals zou moeten (te langzaam etc) Ik wil zelf deze site gaan veranderen, en zou het leuk vinden als iemand mij wil helpen. Ik heb wel gemerkt dat ik het zelf niet alleen kan doen omdat het gewoonweg te druk is en veel werk, Is er iemand die mij zou willen helpen die site te maken) Liefst iemand die ook weet hoe PHP/MysQL werkt en ook met Dreamweaver MX kan werken. Dit is geen reclame stunt om mensen naar die site te trekken maar meer een noodkreet :( Alvast bedankt. Je kunt mailen naar alexmes@planet.nl
..:: Mijn Forum is Jou Forum ::..

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 07 dec 2002 06:12

Ik zag dat er iemand onder de naam INVINCIBLE gepost had over mijn forum. Geen id wie dat is.

:mrgreen: :wink: :mrgreen: jij wel weten :mrgreen: :mrgreen: :| :mrgreen:

wel eens van duff gehoord, collega van je of moet ik personeel zeggen :wink: :wink: :lol: :mrgreen:

Invincible
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Invincible » 12 dec 2002 14:22

moppie schreef:wel eens van duff gehoord, collega van je of moet ik personeel zeggen :wink: :wink: :lol: :mrgreen:

Nou je het zegt, die zit daar ook ja. 8) Aardige gozer. Delirious-fan, net als ik.

Maar hoe weet jij dat trouwens?
Laatst gewijzigd door Invincible op 16 dec 2002 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
..

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 12 dec 2002 15:09

Invincible schreef:
moppie schreef:wel eens van duff gehoord, collega van je of moet ik personeel zeggen :wink: :wink: :lol: :mrgreen:

Nou je het zegt, die zit daar ook ja. 8) Aardige gozer. Delirious-fan, net als ik.

Maar hoe weet jij dat trouwens?

Tja...hoe moeten we dat zeggen...

Moppie is gewoon slim en leest gewoon goed..

Verders weet zij zoals een aantal anderen hier goed met IP's en dergelijke te werken..

Klein beetje speuren en je bent al een heel eind...

Invincible
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Invincible » 12 dec 2002 15:16

Probleem is alleen dat je als gast geen IPadressen kunt zien. Of ze is geinfiltreerd... hmm Afbeelding Afbeelding

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 12 dec 2002 15:21

Invincible schreef:Probleem is alleen dat je als gast geen IPadressen kunt zien. Of ze is geinfiltreerd... hmm Afbeelding Afbeelding

Kan ik heel kort over zijn....jij komt wel hier..en laat dus wat sporen na. Die sporen vergelijken met sporen die daar te vinden zijn.....mwoah...denk je dat het echt een heel moeilijk puzzeltje is?
:mrgreen:

Terug naar “Archief”