Moderator: Moderafo's
Blijblij schreef:ik dacht dat voor de SGP de Bijbel het belangrijkste verkiezingsprogramma was. Dan kom je toch niet uit bij de VVD lijkt mij
TKF schreef:De SGP heeft bewezen nu een ordinaire machtspartij te zijn geworden, net als alle andere partijen in het parlement en is hiermee mijns inziens haar unieke getuigenis-positie kwijt.
henkie schreef:Wat een geweldige dag! Een heerlijk rechts kabinet met grote christelijke invloed. Daar kan je alleen van dromen.
De zure koppies ten spijt, kan ik niet anders dan constateren dat deze coalitie programmatisch het dichtst bij de SGP ligt. Noem mij een andere partij waar men meer mee heeft...
Sinds jaar en dag geven ze al gedoogsteun aan de regering dus ook daar niets opzienbarends. Geen historische verandering in koers dus maar een unieke positie in machtsverhoudingen.
Ben benieuwd waar ze allemaal gaan cashen. De koopzondagen en de godslastering zijn al binnen.
TKF schreef:Horeb,
Jammer dat u niet ingaat op mijn argumenten maar alleen maar de machtspolitieke functie van de SGP en/of de drang naar macht van de SGP benadrukt zonder de principes van de partij in ogenschouw te nemen. Zo vat ik het althans op en ik ben daarom benieuwd naar uw reactie op mij.
de PVV is helemaal niet die haatpartij waarvoor u deze houd. zij spreiden geen haat uit maar waarschuwen en beschermen tegen het opkomen van de Islam.
je moet eens lezen in de Thora wat God zelf met die heidense volken liet doen........................
Ik wil als SGPer ook niet meer met deze partij samenwerken omdat er geen christelijke inhoud meer in is. het is nog slechts wat uiterlijk vertoon. ten dode opgeschreven. bovendien zijn ze zo vreselijk links............brrrrrrrrr
Optimatus schreef:Het triomfantelijk hoera-geroep van de adepten van dit kabinet (incl. aanhangsels) doet me denken aan de triomfantelijke arrogantie van paars destijds.
meribel schreef:
wat is er precies Christelijk aan rechts eigenlijk? Ik zie veel meer raakvlakken met links.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten