Wat is te ver gaan in je relatie????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

joepie

Berichtdoor joepie » 20 feb 2004 14:11

Nou Joris, begin er meer!
Volgens mij gaan er wel meer over hoor, als je even zoekt.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 feb 2004 14:13

joris schreef:hoe komt het dat hier maar een topic is over sex? En op andere fora veeeeel meer?

Welke ander fora?

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 20 feb 2004 14:23

Weer al een discussie over sex e.d.

Ik heb het niet gelezen... Mijn mening:

het is persoonlijk (per persoon verschillend)...
Ik geloof niet dat iets fout is! Ik geloof dat iets 'fout' is als het voor jou zelf 'fout' is...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 feb 2004 14:29

Leve het postmodernisme

Freddy

Berichtdoor Freddy » 20 feb 2004 14:29

Te ver gaan in je relatie qua sexualiteit is naar mijn mening als je de regels overschrijdt die in de bijbel worden gegeven, EN de regels die je samen hebt vastgesteld in je relatie...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 feb 2004 14:34

Dus als je het nou gewoon een van beide doet is er nix aan de hand.. :D

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 20 feb 2004 14:35

joris schreef:Als ik zuiver leef heb ik geen natte droom

Wil je hiermee zeggen dat er in jouw lichaam, als je zuiver leeft, geen zaadcellen aangemaakt worden? Lijkt me stug, dat gaat continue door. De aanmaak gaat wel in zo'n hoog tempo, je ontkomt er niet aan dat de "voorraadkamer" een keer vol raakt. En wat gebeurt er dan? Dan zorgt het lichaam er zelf voor dat de overtollige zaadcellen het lichaam verlaten (jaja, Gandalf heeft ook biologie gehad :wink:). Dat heeft m.i. niets met verkeerde gedachten te maken maar met iets moois dat God geschapen heeft. Ga je niet afvragen waarom zoiets nu gebeurt, maar sta eens stil bij het wonder van jouw lichaam. Misschien dat je dan zulke dingen gaat waarderen (dit laatste geldt overigens voor iedereen).

Mischien merk jij wel niets van een 'natte droom' omdat bij jou de overtollige zaadcellen uitgestoten worden als je naar de wc gaat. Ik kan daar verder niets over zeggen.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 20 feb 2004 14:47

Zelfs vrouwen kunnen in hun slaap een orgasme krijgen, wist je dat?
En dan kan je nog zo braaf zijn, maar het gaat vanzelf, en als je een klein meisje bent, weet je niet eens dat dat een orgasme is, daar kom je later pas achter, als je bewust een orgasme hebt gehad, dan denk je: oh ja, dat was dat gevoel dat ik 's nachts wel eens heb gehad. Maar heeeel soms, hoor.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 feb 2004 15:29

Ow, daar had ik nog nooit van gehoord... Zo leer je nog eens wat! :D

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 20 feb 2004 17:20

joris schreef:hoe komt het dat hier maar een topic is over sex? En op andere fora veeeeel meer?
Ja dat was mij ook al opgevallen. Op adnere fora wordt het gewoon vaak irritant.
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

Laugh
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Laugh » 20 feb 2004 22:14

Ff denken hoor, nu bijna twee jaar geleden heb ik 'ware liefde wacht' ondertekend, waarom?
Omdat ik echt niet geloof dat sex (op welke manier dan ook) voor het huwelijk thuis hoort. Voor mij is de bijbel daar heel duidelijk over (idd onbevlekt)
Daarbij zou ik er niet aan moeten denken dat mijn man (als ik ooit trouw :P ) al met een of meerdere ander meiden in bed heeft gelegen... En andersom vind ik dat ook voor mezelf een alles behalve fijn idee tegenover hem. maar ook dat is denk ik persoonlijk...

Laat mij dan maar lekker klungelen in de huwelijksnacht, dat heb ik er wel voor over, dan helemaal 'getraind' en wel mn huwelijk in te gaan.... :lol:

Maar idd, goed dat hier een discussie over word gevoerd!!! :!: :!: :!:
One day I will wipe away every tear from your eyes and will take away every pain you have suffered on this earth.(....)
My question is: Would you be My child?
I am waiting for you...

joepie

Berichtdoor joepie » 21 feb 2004 07:58

Aragorn schreef:Dus als je het nou gewoon een van beide doet is er nix aan de hand.. :D

Nee want dan overschreid je nog steeds een regel.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 feb 2004 22:14

Laugh schreef:Ff denken hoor, nu bijna twee jaar geleden heb ik 'ware liefde wacht' ondertekend, waarom?
Omdat ik echt niet geloof dat sex (op welke manier dan ook) voor het huwelijk thuis hoort. Voor mij is de bijbel daar heel duidelijk over (idd onbevlekt)
Daarbij zou ik er niet aan moeten denken dat mijn man (als ik ooit trouw :P ) al met een of meerdere ander meiden in bed heeft gelegen... En andersom vind ik dat ook voor mezelf een alles behalve fijn idee tegenover hem. maar ook dat is denk ik persoonlijk...

Zeg maar het afgelikte boterham idee... (wat een walgelijke term overigens... :| )
Ik begrijp niet helemaal waarom sommigen dat zo erg vinden. Vooral traditioneel opgevoede allochtone jongens schijnen het heel belangrijk te vinden dat hun vrouw nog maagd is (terwijl ze zelf al wel van alles uitgespookt hebben). Ik denk dan: je merkt heus geen verschil hoor, en als je toch weet dat de ander op dit moment helemaal voor jou gaat...
Maar het lijkt me aan de andere kant wel weer minder leuk als de een het al wel gedaan heeft en de ander niet. Dan is het niet meer samen klungelen, maar zit degene met ervaring eerder zich juist eerder te ergeren of werkt dat allemaal niet zo?

Vin

Berichtdoor Vin » 24 feb 2004 00:15

Aragorn schreef:Ik denk dan: je merkt heus geen verschil hoor, en als je toch weet dat de ander op dit moment helemaal voor jou gaat...

Dat klopt, maar dan moet je dat allebei wel zo kunnen voelen. De ene kan een schuldgevoel hebben en de ander kan zich afvragen of de partner nu wel nog steeds dat soort diepe unieke gevoelens heeft, als 't niet de eerste keer is. Je moet er dus iniedergeval goed over kunnen praten als er dingen niet lekker zitten. Als je er wel uit komt dan deel je natuurlijk nog steeds iets speciaals met alleen die persoon. Als je je partner zoent is het ook niet relevant dat die ooit een ander heeft gezoend, alleen als dat voor iemand een issue is dus.

Maar het lijkt me aan de andere kant wel weer minder leuk als de een het al wel gedaan heeft en de ander niet. Dan is het niet meer samen klungelen, maar zit degene met ervaring eerder zich juist eerder te ergeren of werkt dat allemaal niet zo?

Nee dat werkt niet zo. Net alsof je het iemand dan kwalijk neemt, hehe doe niet zo mal :) Misschien helpt dat juist om die magie nog te bewaren, dat je dan nog steeds het geklungel hebt. Dat is mooi toch? Ergeren? Neuh, tederheid.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 feb 2004 15:09

Vin schreef:
Aragorn schreef:Ik denk dan: je merkt heus geen verschil hoor, en als je toch weet dat de ander op dit moment helemaal voor jou gaat...

Dat klopt, maar dan moet je dat allebei wel zo kunnen voelen. De ene kan een schuldgevoel hebben en de ander kan zich afvragen of de partner nu wel nog steeds dat soort diepe unieke gevoelens heeft, als 't niet de eerste keer is. Je moet er dus iniedergeval goed over kunnen praten als er dingen niet lekker zitten. Als je er wel uit komt dan deel je natuurlijk nog steeds iets speciaals met alleen die persoon. Als je je partner zoent is het ook niet relevant dat die ooit een ander heeft gezoend, alleen als dat voor iemand een issue is dus.

Ja, het is geen issue, behalve als het voor iemand een issue is... :D
Mooie redenering.

Nee dat werkt niet zo. Net alsof je het iemand dan kwalijk neemt, hehe doe niet zo mal Misschien helpt dat juist om die magie nog te bewaren, dat je dan nog steeds het geklungel hebt. Dat is mooi toch? Ergeren? Neuh, tederheid.

Oke, misschien geen ergernis, maar samen klungelen lijkt me leuker dan dat 1tje elke keer de klungelaar is.

Terug naar “Archief”