Nou Joris, begin er meer!
Volgens mij gaan er wel meer over hoor, als je even zoekt.
Moderator: Moderafo's
joris schreef:Als ik zuiver leef heb ik geen natte droom
Laugh schreef:Ff denken hoor, nu bijna twee jaar geleden heb ik 'ware liefde wacht' ondertekend, waarom?
Omdat ik echt niet geloof dat sex (op welke manier dan ook) voor het huwelijk thuis hoort. Voor mij is de bijbel daar heel duidelijk over (idd onbevlekt)
Daarbij zou ik er niet aan moeten denken dat mijn man (als ik ooit trouw) al met een of meerdere ander meiden in bed heeft gelegen... En andersom vind ik dat ook voor mezelf een alles behalve fijn idee tegenover hem. maar ook dat is denk ik persoonlijk...
Aragorn schreef:Ik denk dan: je merkt heus geen verschil hoor, en als je toch weet dat de ander op dit moment helemaal voor jou gaat...
Maar het lijkt me aan de andere kant wel weer minder leuk als de een het al wel gedaan heeft en de ander niet. Dan is het niet meer samen klungelen, maar zit degene met ervaring eerder zich juist eerder te ergeren of werkt dat allemaal niet zo?
Vin schreef:Aragorn schreef:Ik denk dan: je merkt heus geen verschil hoor, en als je toch weet dat de ander op dit moment helemaal voor jou gaat...
Dat klopt, maar dan moet je dat allebei wel zo kunnen voelen. De ene kan een schuldgevoel hebben en de ander kan zich afvragen of de partner nu wel nog steeds dat soort diepe unieke gevoelens heeft, als 't niet de eerste keer is. Je moet er dus iniedergeval goed over kunnen praten als er dingen niet lekker zitten. Als je er wel uit komt dan deel je natuurlijk nog steeds iets speciaals met alleen die persoon. Als je je partner zoent is het ook niet relevant dat die ooit een ander heeft gezoend, alleen als dat voor iemand een issue is dus.
Nee dat werkt niet zo. Net alsof je het iemand dan kwalijk neemt, hehe doe niet zo mal Misschien helpt dat juist om die magie nog te bewaren, dat je dan nog steeds het geklungel hebt. Dat is mooi toch? Ergeren? Neuh, tederheid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten