Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Chienn
Mineur
Mineur

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Chienn » 04 mei 2011 09:30

Haha! Inderdaad dat is wel handig Mohamed!

De laatste tijd heb ik echt een frustratie; Een jaar geleden had ik een hele leuke collega en haar broertje was ook wel erg leuk! Toen een keer met een grapje aan zijn nummer gekomen. Maar ik werk daar niet meer, dus ik zag die jongen ook niet meer. Dus ik laatst toen ik mijn telefoon aan het opruimen was ook dat nummer verwijdert. En wat gebeurt er nu? Zie ik die jongen heel de tijd weer, in 2 weken tijd al weer 4x ofzo... Echt gewoon niet leuk!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 04 mei 2011 09:41

filia schreef:Het argument was dit keer trouwens: wat jammer dat jij nog vrijgezel bent, je zou zo'n goede moeder zijn. Dat vond ik wel een originele & lieve motivatie. ;)

Je kunt ook moeder worden en vrijgezel blijven hoor :-$
Laatst gewijzigd door Mortlach op 04 mei 2011 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 04 mei 2011 09:41

Chienn schreef:Haha! Inderdaad dat is wel handig Mohamed!

De laatste tijd heb ik echt een frustratie; Een jaar geleden had ik een hele leuke collega en haar broertje was ook wel erg leuk! Toen een keer met een grapje aan zijn nummer gekomen. Maar ik werk daar niet meer, dus ik zag die jongen ook niet meer. Dus ik laatst toen ik mijn telefoon aan het opruimen was ook dat nummer verwijdert. En wat gebeurt er nu? Zie ik die jongen heel de tijd weer, in 2 weken tijd al weer 4x ofzo... Echt gewoon niet leuk!

wat vind je niet leuk? dat je die jongen telkens ziet, of dat je ze nummer niet meer hebt :wink:

filia
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor filia » 04 mei 2011 09:43

Mortlach schreef:Je kunt ook moeder worden en vrijgezel blijven hoor :-$

Niet mijn manier. ;)
A mind is like a parachute. It doesn't work if it's closed.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 04 mei 2011 09:45

JHM schreef:Mohamed, het lijkt me handig een korte omschrijving of wat kernwoorden van jezelf aan te vullen. Dan hebben de dames enige informatie alvorens ze reageren op deze oproep :lol:

Het was meer bedoeld als hart onder de riem, maar ik ben geen dominee dus ook niet oproepbaar! ;)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 04 mei 2011 09:47

Chienn schreef:Haha! Inderdaad dat is wel handig Mohamed!

Omdat ik zeg daten is weten plaats ik een oproep? ](*,)

Waarom heb je zijn nummer dan ook verwijderd! [-X

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 04 mei 2011 12:09

Aiai Filia, je hebt het maar druk met al die koppelaars :mrgreen:
Maar wel een leuk compliment!!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

filia
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor filia » 04 mei 2011 13:26

mw schreef:Aiai Filia, je hebt het maar druk met al die koppelaars :mrgreen:
Maar wel een leuk compliment!!

Ja, idd een leuk compliment, het kwam er ook heel lief uit. Vriendin verwacht zelf weer een kindje, en gunt dat geluk iedereen. ;)

Hoe gaat het met jou? Knap je weer een beetje op? Nog spannende dromen gehad die binnen dit topic passen? :mrgreen:
A mind is like a parachute. It doesn't work if it's closed.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 04 mei 2011 15:58

Ah, echt zo lief dat ze haar geluk aan iedereen gunt! Dan zoekt ze ook vast een lieve vader uit 8)

Ik voel mij vandaag voor het eerst iets opknappen. Koorts is eindelijk wat lager (maar niet weg). Maar mijn wereld bestaat nu eigelijk alleen maar uit mijn slaapkamer, daarbuiten draait hij teveel =; En helaas laat de uitslag van onderzoeken nog op zich wachten, terwijl ze er allang hadden moeten zijn. Ik moet dus nog geduld hebben, wat niet mijn sterkste punt is...
Je wilt niet weten wat ik allemaal droom. Met dagen van 22 uur slapen (inmiddels is dat ietsjes minder) heb ik tenslotte tijd zat om leuke dromen te hebben. (maar behalve het vervolg op die ene droom, heb ik verder niets gedroomd wat in dit topic past)

@JHM: jij moedigt dan wel Mohamed uit om een lijstje over zichzelf openbaar te maken. Maar wat dacht je ervan om het goede voorbeeld te gaan geven? :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 04 mei 2011 18:53

Fijn om te lezen dat je weer wat opknapt, mw!

JHM
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor JHM » 04 mei 2011 19:59

mw schreef:@JHM: jij moedigt dan wel Mohamed uit om een lijstje over zichzelf openbaar te maken. Maar wat dacht je ervan om het goede voorbeeld te gaan geven? :mrgreen:

Mohamed zet in op de 'ik blijf mysterieus strategie', goede zet, vrouwen houden nou eenmaal van mysterieus :lol:.
Laatst gewijzigd door JHM op 05 mei 2011 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

Chienn
Mineur
Mineur

Berichtdoor Chienn » 04 mei 2011 20:12

nette schreef:wat vind je niet leuk? dat je die jongen telkens ziet, of dat je ze nummer niet meer hebt :wink:

Dat ik zijn nummer niet meer heb, hehe!

@JHM, nu wel een foto, maarre leeftijd, waar kom je vandaan, hobby's en interesses enzo, is misschien ook wel interessant? :)

Chienn
Mineur
Mineur

Berichtdoor Chienn » 04 mei 2011 20:17

@ JHM leeftijd weet ik inmiddels. Via ander topic; 'Ook single'

JHM
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor JHM » 04 mei 2011 20:18

Chienn schreef:@JHM, nu wel een foto, maarre leeftijd, waar kom je vandaan, hobby's en interesses enzo, is misschien ook wel interessant? :)

Ja hallo, dan blijft er helemaal niets mysterieus meer aan. Maar ok:

- Ik ben 27 jaar jong en kom uit noord holland
- Ik sport 3x per week
- Ik doe verder graag relaxen, film kijken, stappen, net waar ik zin in heb
- Interesses, de schrift natuurlijk
- En een beetje mysterieus blijven
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

Chienn
Mineur
Mineur

Berichtdoor Chienn » 04 mei 2011 20:28

Ohw... Sorry wist niet dat je met een mysterieze zaak bezig was ;)
Mijn excuses...

Terug naar “Archief”