Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:Wat ik me zomaar afvraag, niet alleen bij jouw, maar ook bij anderen: waarom wil je er nu een studie bij doen terwijl je een druk gezin hebt? Zou je daar niet beter mee kunnen wachten tot de kleine kinderen wat ouder zijn? Zeker met het oog op de vrouwen die ook wel eens HEEL MOE kunnen zijn maar toch maar doorgaan omdat ze niet anders kunnen?
TheKeimpe schreef:*Maar op het moment dat je dat merkt, zit je al in het schuitje en vaar je mee. Nu stoppen betekent dat ik bijna drie jaar voor niets gedaan heb. Dus nog 1 jaar afzien...
*Annet* schreef:Wat ik me zomaar afvraag, niet alleen bij jouw, maar ook bij anderen: waarom wil je er nu een studie bij doen terwijl je een druk gezin hebt? Zou je daar niet beter mee kunnen wachten tot de kleine kinderen wat ouder zijn? Zeker met het oog op de vrouwen die ook wel eens HEEL MOE kunnen zijn maar toch maar doorgaan omdat ze niet anders kunnen?
Mortlach schreef:[ quote="TheKeimpe"]
*Maar op het moment dat je dat merkt, zit je al in het schuitje en vaar je mee. Nu stoppen betekent dat ik bijna drie jaar voor niets gedaan heb. Dus nog 1 jaar afzien...[/quote ]
Tja, zelfs als je drie jaar 'voor niets' hebt gewerkt, gaat het leven gewoon verder hoor en kun je (hopelijk) nog steeds prima gelukkig worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten