Sophielo schreef:Anyways ik vind alle muziek wel oke op Nederlandstalig na.
hmm zou dat dat dan wel door de duivel zijn ingegeven

Moderator: Moderafo's
Sophielo schreef:Anyways ik vind alle muziek wel oke op Nederlandstalig na.
Kris schreef:Gezien het doorgaans bedroevende niveau zou je het haast denken.
Ik had van 't weekend overigens een optreden met mijn black metalband. Dat ging h-a-r-d. Onze drummer is sowieso een bizar goede drummer. Zo'n kerel die zich kan meten met Portnoy, George Kolias, et cetera, maar die er gewoon niet zijn werk van wil maken en dus niet bekend wil worden. In de scene in de States is hij overigens wel geliefd.
Ik sta regelmatig verbaasd naar 'm te kijken. Ik speel best een aardig partijtje basgitaar, maar als hij vol gas geeft, springen bij de nagels van mijn vingers of zelfs de vingers van mijn handen.(Ik speel niet met plectrum, dat verklaart ook al iets.)
Kris schreef:Gezien het doorgaans bedroevende niveau zou je het haast denken.
Ik had van 't weekend overigens een optreden met mijn black metalband. Dat ging h-a-r-d. Onze drummer is sowieso een bizar goede drummer. Zo'n kerel die zich kan meten met Portnoy, George Kolias, et cetera, maar die er gewoon niet zijn werk van wil maken en dus niet bekend wil worden. In de scene in de States is hij overigens wel geliefd.
Ik sta regelmatig verbaasd naar 'm te kijken. Ik speel best een aardig partijtje basgitaar, maar als hij vol gas geeft, springen bij de nagels van mijn vingers of zelfs de vingers van mijn handen.(Ik speel niet met plectrum, dat verklaart ook al iets.)
schelpje3 schreef:Zit jij niet op een verkeerd forum
HaveMercy schreef:Kris schreef:Gezien het doorgaans bedroevende niveau zou je het haast denken.
George Kolias is bizar goed! Maar jouw verhaal vraagt natuurlijk wel om een Youtube linkje!schelpje3 schreef:Zit jij niet op een verkeerd forum
Uitkijken, ik denk dat hij bijt, je weet maar nooit met van die Black Metal gasten. Hélemaal van God los, drugs en sex! Okey, ik was sarcastisch, zal het ermaar even bijzeggen
Petra777 schreef:Ik vermoed dat je zelfs opwekking duivels kunt vinden, omdat het vaak toch een erg éénzijdig beeld van
God kan geven.....
TheKeimpe schreef:Je slaat de spijker op zijn kop! Het is beslist niet mijn mening, maar ik heb hem meer dan eens horen verkondigen.
Sterker nog, nog gekker: je kunt beter naar René Froger of Marco Borsato luisteren dan naar iemand als Keith Green...
Petra777 schreef:[ quote="TheKeimpe"]
Je slaat de spijker op zijn kop! Het is beslist niet mijn mening, maar ik heb hem meer dan eens horen verkondigen.
Sterker nog, nog gekker: je kunt beter naar René Froger of Marco Borsato luisteren dan naar iemand als Keith Green...[/quote ]
Omdat je dan tenminste weet dat het 'slecht' is? Het is overigens ook niet mijn mening, maar ik denk dat ik me wel in kan leven in de bijbehorende argumenten...
Petra777 schreef:Uiteindelijk zou je dus kunnen zeggen dat alle muziek duivels is, op psalmen na....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten