Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:TheKeimpe schreef:Sterkte verder Bumba, hopelijk heeft het succes!
Ik zat vanmorgen ook met een zoontje (2,5) bij de dokter, hij was van de trap gesprongen en tegen de tegenoverliggende deurpost geklapt. De dokter heeft de snee maar even gelijmd.
Gelukkig heeft hij er verder geen nare gevolgen van, het eerste uur was hij heel erg suf, maar dat was meer van schrik dan dat er echt wat was. Na een uur kreeg hij weer praatjes
Moet je 'm nu ook om de twee uur wakker maken vannacht? Moest ik namelijk wel toen zoonlief op zijn koppie gevallen was...
ajl schreef:Hoe gaat het nu Bumba?
Fijn TK dat het meevalt met je zoon!
@ Habiti, sterkte met alle zorgen.
ajl schreef:Fijn dat het beter gaat! Ik ken het wel hoor dat getwijfel of je ze naar het kdv kunt doen. Soms zijn ze te goed om thuis te blijven en zit het je ook niet lekker om ze naar het kdv te brengen.....fijne tweestrijd. Wat ik dan vaak doe, is het eerlijk vertellen aan de leidsters en als zij het gevoel hebben dat het niet gaat, dat ze je dan gewoon gelijk bellen. Dan zit je zelf ook fijner op je werk.
Hier zijn wij bezig met de zindelijkheidstraining en het gaat best goed. Sinds gistermorgen 2 ongelukjes, hopen dat het zo doorzet. Momenteel heeft hij nog wel tijdens zn middagdutje en 's nachts een luier om, maar vanmorgen was hij zelfs droog.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 28 gasten