Kijk jij naar 'Boer zoekt vrouw'?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Kijk jij naar 'Boer zoekt vrouw'?

Berichtdoor Marnix » 25 feb 2011 18:59

Ach, ik ook... maar soms werkt dat niet zo goed en kunnen mensen wel een extra duwtje / wat extra hulp gebruiken. Het werkt volgens mij ook goed omdat boeren gewoon iedere dag bezig zijn, lange dagen maken en weinig vrije tijd hebben om spontaan mensen te ontmoeten. En dan kan zoiets wel werken. Er zijn al een heleboel gelukkige stellen ontstaan.... :) Beter zo dan helemaal niet ;)

Schipje, ik snap het, het is een column dus dat is wat prikkelend en gechargeerd. Het is echter niet zo dat de publieke omroep aan zijn programma's verdient. (zoals je neem ik aan weet worden de omroepen betaald door de overheid, en zonder winstoogmerk, er zal natuurlijk wel een hoop reclameinkomsten binnenkomen, maar dat gaat niet (direct) naar de omroepen.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 25 feb 2011 20:30

Marnix schreef:Schipje, ik snap het, het is een column dus dat is wat prikkelend en gechargeerd. Het is echter niet zo dat de publieke omroep aan zijn programma's verdient. (zoals je neem ik aan weet worden de omroepen betaald door de overheid, en zonder winstoogmerk, er zal natuurlijk wel een hoop reclameinkomsten binnenkomen, maar dat gaat niet (direct) naar de omroepen.

Nou... dat wist ik dus niet :wink: , maar nu wel, bedankt.
Ik heb altijd gedacht dat hoe meer kijkcijfers, hoe meer geld het programma verdient. Weet jij/iemand anders of dit klopt? Ik kijk op zondagavond geen tv omdat wij op zondag even mediarust willen maar ook omdat er anders aan mij verdient word, of er zeg maar gewerkt word op zondag voor mijn programmaatje. Snap je? Ik vraag me af hoe dit precies zit, heeft iemand daar verstand van?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 25 feb 2011 20:35

Marnix schreef:Ach, ik ook... maar soms werkt dat niet zo goed en kunnen mensen wel een extra duwtje / wat extra hulp gebruiken. Het werkt volgens mij ook goed omdat boeren gewoon iedere dag bezig zijn, lange dagen maken en weinig vrije tijd hebben om spontaan mensen te ontmoeten. En dan kan zoiets wel werken. Er zijn al een heleboel gelukkige stellen ontstaan.... :) Beter zo dan helemaal niet ;)

Schipje, ik snap het, het is een column dus dat is wat prikkelend en gechargeerd. Het is echter niet zo dat de publieke omroep aan zijn programma's verdient. (zoals je neem ik aan weet worden de omroepen betaald door de overheid, en zonder winstoogmerk, er zal natuurlijk wel een hoop reclameinkomsten binnenkomen, maar dat gaat niet (direct) naar de omroepen.

Hoe kwamen die boeren dan allemaal aan een vrouw, ooit ????
Oeps, ze hebben de hulp van de tv nodig, tjonge, waarom hebben we hier nooit eerder aan gedacht.
Hoe moet het met al die andere mensen, die lange dagen maken :?:
Ik hoop niet dat al deze groeperingen straks op tv komen :?

Riska

Berichtdoor Riska » 25 feb 2011 22:29

Kijk je toch niet? Doe je waarschijnlijk ook niet, netzomin als ik dat doe. Het zal me een zorg zijn of en zo ja hoe een boer een vrouw vindt. Het is me een volslagen raadsel dat er zoveel mensen naar kijken.
Zondagsavonds luister ik altijd naar de radio en doe onderwijl iets wat volstrekt rustgevend is...

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 25 feb 2011 22:47

Riska schreef:en doe onderwijl iets wat volstrekt rustgevend is...

terwijl ik die woorden tot me door laat dringen, realiseer ik me dat we te vaak te veel opgejaagd worden en zelfs op die ene dag nauwlijks meer tot rust kunnen komen...
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

hvaniepenburg
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor hvaniepenburg » 25 feb 2011 22:52

Riska schreef:en doe onderwijl iets wat volstrekt rustgevend is...

Rook een joint 8)
neeh, dat meen ik niet [-X

Riska

Berichtdoor Riska » 25 feb 2011 23:03

@: hvaniepenburg: Ik zou het ook niet doen. Ik ben oud geworden zonder zulke rommel dus kan ik er nu ook zonder.
@: Jeewee: inderdaad, we blijven maar doorhollen. En op de zondagavond staat bij mij voor het overgrote deel de radio aan met klassieke muziek of een programma wat stof tot overdenken geeft.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 26 feb 2011 14:32

Riska schreef:Kijk je toch niet? Doe je waarschijnlijk ook niet, netzomin als ik dat doe. Het zal me een zorg zijn of en zo ja hoe een boer een vrouw vindt. Het is me een volslagen raadsel dat er zoveel mensen naar kijken.
Zondagsavonds luister ik altijd naar de radio en doe onderwijl iets wat volstrekt rustgevend is...

Nee tv staat nooit op aan op zondag. We missen het niet ook. We lezen, doen spelletjes, kletsen wat, de dag vliegt voorbij, mede doordat wij 2 x naar de kerk gaan. Dan hou ik niet eens zoveel tijd over. :)
Maar als het doordeweeks zou komen, zou ik ook niet kijken.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 feb 2011 15:23

Nou dan kijk je niet, prima toch? Ik zie het probleem niet zo...

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 26 feb 2011 15:25

Er is ook geen probleem :D

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 26 feb 2011 21:19

Precies. er zijn wel ergere dingen te zien... zoals oh oh tirol...( schijnt binnenkort er aan te komen ) (de winter variant op oh oh gerso...) dan schaam je je diep dat je nederlander bent.... heb 1x 10 minuten gezien... van oh oh gerso.... nou ik heb zo'n collega... die zo is .. die is echt dom.... en oppervlakkig... die zou er zo in passen ...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 feb 2011 22:04

Jammer genoeg vanavond de laatse aflevering van BZV geweest. Nu weer ruim een jaar wachten op de volgende serie. Jammer hoor!

Riska

Berichtdoor Riska » 27 feb 2011 22:07

Dat is nog zeer de vraag of dit programma terugkomt...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 feb 2011 22:11

Ik heb dat inderdaad ook gehoord. Ach, het trekt zoveel kijkers dat ik niet verwacht dat ze ermee gaan stoppen. Misschien neit met Yvon Jaspers, maar vast wel met een ander. Ik vind het in ieder geval een heerlijk programma.

Riska

Berichtdoor Riska » 27 feb 2011 22:37

Maar juist Yvon maakt dat programma. Door haar rake opmerkingen is ze volgens mij de smaakmaker.

Terug naar “Archief”