Independ, ik weet niet hoeveel je werkt en wat voor salaris eraan hangt. Maar heb je ook gekeken naar particuliere huisvesting? Weet ook niet in welke regio je zoekt.
Via funda etc. kun je dit ook vinden. Als je een kind hebt,heb je ook recht op huursubsidie. Hoe lang sta je al ingeschreven bij de woningstichting? Zijn er ook lotingwoningen?
heb je ook b.v. maatschappelijk werkster? Gepraat met de huisarts over de situatie thuis?
Voor jezelf kan het prettig zijn om van je af te praten, maar ook als de situatie onhoudbaar is voor jezelf wellicht kunnen zij helpen met urgentie.
Ik zelf heb nu sinds 4 mnd. een vriend. Ben alleenstaande gescheidenmoeder van 2 kids. Heb hier veel hulpverleners rondlopen, voor de kids die veel meegemaakt hebben wat zijn uitwerking heeft, ik lichamelijke klachten over heb gehouden van een zwaar auto ongeluk. Kon eerst niet alleen zijn met de kids ivm kortsluiting in de hersenen waardoor er vitale functies zoals spreken, armen, benen bewegen uitvallen. Wij zien elkaar als het mogelijk is 1x in de wk. Het kan ook voorkomen dat wij elkaar 3 wk. niet zien ivm studie van hem en de lange reistijd tussen ons in. Meestal slaapt hij hier wel, maar kan ook gebeuren dat het niet kan. Soms zijn we alleen, soms zijn er mensen hier over de vloer vanuit het netwerk wat ik hier heb. De kids die de aandacht vragen en veel energie opslokken van mij. Daarnaast priveproblemen die ik overdag wanneer de kids niet thuis zijn moet oppakken. Het is zoals het is, we roeien met de riemen die we hebben.
Maar weet je we waarderen de uren dat we bij elkaar zijn en elkaar zien, met of zonder anderen erbij.

Geduld is een schone zaak en de wijsheid van een vrouw...