Zwanger deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Evelien » 10 jan 2011 16:12

nee, ze loopt nog lekker rond... k sprak dr net nog. :wink: (ze is deze week zelf ook nog jarig, k ben benieuwd).

Leuk en lief dat je er naar vraagt.

k ben echt zoooo benieuwd, want het wordt een half bloedje. *zwijmel zwijmel*

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 10 jan 2011 17:12

Vandaag voor't eerst het hartje gehoort! Kindje was druk aan het bewegen en na het beluisteren van het hartje was de vk nog wat aant vertellen en lag ik dus nog even plat en had ik het gevoel dat ik het kindje echt voelde 'zwemmen'! Echt gaaf! Volgens de vk kon dat ook zo vroeg bij een tweede.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 10 jan 2011 17:28

Schipje schreef:Vandaag voor't eerst het hartje gehoort! Kindje was druk aan het bewegen en na het beluisteren van het hartje was de vk nog wat aant vertellen en lag ik dus nog even plat en had ik het gevoel dat ik het kindje echt voelde 'zwemmen'! Echt gaaf! Volgens de vk kon dat ook zo vroeg bij een tweede.

Super leuk! hartje vind ik zelf ook zo gaaf om te horen tot nu toe veel leuker dan al die echo's
Hover ben jij nu?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 10 jan 2011 17:32

@Evelien spannend! hoeveel nichtjes/neefjes heb je al?

@Jannoek ziet er netjes uit!

@Tuinfluiter ik hoop zo dat je het ook nog eens mag meemaken! Dit geldt natuurlijk voor alle meiden hier op het forum.

@MissF gaat het nog een beetje het werken?

Ik zit al weer op 20 weken en 2 dagen woensdag over een week hebben we de 20 weken echo ben echt benieuwd hoe het met de kleine is.
Is in elk geval een super druk kindje :shock: Voel het heel de dag door wel schoppen (met tussenpozen natuurlijk) Jammer genoeg voelt mijn man het nog niet maar dat duurt denk ik niet lang meer.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 10 jan 2011 17:56

Hier ook een druktemakertje.
Als ik stil zit voel ik het bijna constant! Echt grappig hoor :)
Blijft heel bijzonder!

Van de week legde m'n man z'n hand op m'n buik en ik merkte echt dat het kindje daar op reageerde. Maar hij voelde ook (nog) niks.

Ik vind het hartje luisteren echt wonderlijk, maar moet zeggen dat ik de echo's ook echt fantastisch vind steeds!

Hier al weer 22 weken! Volgende week donderdag weer de VK, ben benieuwd...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 jan 2011 18:01

@liefie, van mijn eigen kant heb ik er 7 van m'n mans kant (en dat is ook van dat halfbloedje) 3 (eigenlijk 4, want een neefje van m'n mans kant is tijdens de bevalling overleden) dus dit wordt de 4e/5e neefje/nichtje van m'n mans kant.

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 10 jan 2011 18:08

Hier alles nog rustig, begint wel op te schieten. Wel spannend!
Baby is lekker beweeglijk, soms wat pijnlijk, doordat de ruimte beperkt is. En daarbij ook veel harde buiken.
kWas vanmorgen op de fiets naar de vk geweest, pfff wat een onderneming is dat, het lijkt wel alsof ik de marathon gelopen heb (en het is maar een min of 6 fietsen :? ), maar goed, laatste loodjes zullen we maar denken.

@ Evelien: sterkte met het in spanning wachten :wink:

Mama_van_Roos
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Mama_van_Roos » 10 jan 2011 22:38

Sow, moest even weer wat bijlezen..

@ Jannoek: ziet er goed uit met die paneelgordijnen, leuke oplossing. Wij hebben een inbouwkast gemaakt met deuren, paste precies.

@ Tuinfluiter: Sterkte en ik hoop dat je het zelf ook nog een keer mag meemaken.

Hier ook een zeer beweeglijke baby, helaas heeft hij/zij het vooral op mijn blaas voorzien :(. Kan ook haast niet anders, want het is al half ingedaald (met 31 weken pfft ). Ik voelde em ook al heel vroeg, met 12 weken ofzo, dus dat kan idd bij een 2e zwangerschap...

Mama_van_Roos
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Mama_van_Roos » 10 jan 2011 22:38

Net geboortekaarjtes uitgezocht, ook een karwei zeg..

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 11 jan 2011 09:55

Bij mij waren de kinderen altijd rond de 29/30ste week ingedaald, en dan wordt je vrachtje gelijk zwaarder he,
mama van Roos?!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 11 jan 2011 09:59

geboortekaartjes, tja ik weet nog niet wat ik wil.... Vind het ook altijd lastig, maar we hebben nog niet eens een meisjesnaam dus laten we daar eerst maar naar op zoek gaan.

Evelien: Spannend dat wachten! Hoop dat je snel goed nieuws krijgt van ze!

Leuk zoveel beweging! Ik lijk het ook echt al te voelen, echt vroeg maar zooo leuk!
Volgende week woensdag het hartje luisteren. Ben dan alweer 14 weken! gaat snel...

Was gister nog even bij de baby en tiener en zag ik 2 combi ledikantjes staan. Heb ze natuurlijk even uitgeprobeerd :wink: Maar dat werkt prima!! Weet niet of het exact dezelfde is, maar ze zagen er alle twee erg leuk uit.
Heb in elk geval mijn keus gemaakt, worden donkergrijze meubels met zilveren accessoires en witte muren, misschien 1 muur grijs. En wat er op de vloer komt weet ik nog niet, iets met wit, grijs of zilver :lol:
ga de commode en kast verkopen op marktplaats en ga dan zelf wat verven. Heb al heel wat ideeën maar nu nog uitvoeren 8-[

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 jan 2011 10:11

Leuke ideeen lammetje! Nu het uitvoeren nog idd. Daar heb ik ook het minst zin in.
Ik voel me prima. Dat is zo'n verademing. Ik moet nog steeds opletten wat ik doe, anders word ik weer doodmoe en misselijk, maar ik ben redelijk goed in grenzen aangeven ;) dus dat doe ik gewoon wat extra, en dan gaat het super. Deze week even veel werken, maar ik heb er zelfs zin in, dus da's een goed teken. Volgens mij zijn voor mij nu echt de fijne weken aangebroken. Ik geniet er extra van na al die misselijkheid :D

Geboortekaartje vonden wij bij Jurian ook al zo moeilijk. Uiteindelijk eentje die precies bij ons paste, en de tekst met niet teveel poespas. Dat wil ik nu weer. Maar wij hebben een vriend die bij een drukker werkt, en dus krijgen we korting als we daar het kaartje halen, maar dan is de keus wel iets minder dan wanneer je op internet zoekt. maakt ook niet zo uit, hoor, maar ik ben best kritisch :oops: Nouja, dat zien we wel weer over een poosje, welke het gaat worden :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 jan 2011 10:25

wij hebben beide kaartjes van hipdesign.nl gehaald. Bij cato waren wij het helemaal vergeten uit te zoeken...de week voor haar geboorte dachten wij er pas aan.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 jan 2011 10:31

@AJL bedankt voor de site! Ik zie gelijk het kaartje staan wat wij zoeken :lol: Alleen ik zie de prijzen er niet echt bij staan maar dat mag mijn man straks bekijken :D

@MissF lekker genieten is dat zonder al te veel kwaaltjes. Werkse deze week!

@Lammetje ben benieuwd naar je babykamer klinkt erg leuk! Voel je je goed of veel last van kwaaltjes?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 11 jan 2011 10:35

Lammetje volgens mij had ik je nog helemaal niet gefeliciteerd, dus bij deze van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!

Terug naar “Archief”