Mortlach schreef:kwebbel schreef:dat durf ik dus niet, het is laatst onderzocht door kassa en die laser was nog ongezond ook! Je kon er van alles van krijgen, oa. iets met de huid als je het apparaat verkeerd gebruikte. Nou nee dus!ajl schreef:Ik wil mij nergens mee bemoeien en je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar het 'gevaar'van scheren is wel dat de stoppels steeds donkerder en dikker worden. Hierdoor zal het net als bij mannen op den duur op een baardgroei gaan lijken. Volgens mij kan je dan nog het beste epileren/harsen of via laser verwijderen.
@Galateia: ik zou niet weten hoe en bij wie je dat moet informeren.
Ik begrijp dat niet zo. Als je haren steeds dikker zouden worden van scheren, dan zouden alle mannen toch met oneindig dikke baardharen moeten rondlopen? Waarom haar zou verkleuren als je het scheert begrijp ik ook niet helemaal.
Maar goed, ik ben altijd wat skeptisch als mensen ergens ach en wee over beginnen te roepen, zeker als het kassa is, want dat is paniekzaaier nummer 1, als je het mij vraagt.
Ik denk niet dikker, maar je krijgt er wel stoppels door.
Als mijn man zich 1 dag niet geschoren heeft dan heeftie al een behoorlijk baardje.
Misschien ligt het aan de type huid en dat er een verschil zitten in een mannen en vrouwen huid(gezicht)?
Ik heb, net zoals m'n zussen, 1 a 2 dikke haren uit m'n kin steken die trek ik er altijd direct uit met een pincet.